Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvordan er det å fly heli på simulator iforrhold til i virkeligheten?
Jeg flyr Furion 450, i begynnelsen syns jeg det var ganske vanskelig, men nå får jeg det ganske bra til.
Da har det vært i lufta før første gang
Men det vil hele tiden snurre litt rundt, har dem ed gyroen å gjøre?
Og på slutten nå så ble halereima alt for slakk, så halerotoren vil ikke gå ordentlig rund.
Går det å stramme den? Eller må jeg ha ny?
Hvis det er snakk om en sakte drifting til den ene siden, så har du muligens for lav gain på gyroen. Pass på at du kjører den i heading hold mode.
Hvis det er snakk om en kjapp og ufrivillig piruett, så er sannsynligvis gyroen reversert.
Hvilken halebom har du? Hvis det er aluminiumsbom, så trekker den seg sammen når det blir kaldt slik at beltet blir slakt. Løsningen er å stramme beltet underveis (men husk å slakke den når du går innendørs!), bytte til karbonbom eller bytte til torque tube.
Hei, den går bare sakte rundt, men gyroen står på 75% gain.
Jeg har halebom i carbon
Hvis halen ikke logrer, så ville jeg ha økt gain. Den skal være så høyt du kan ha den uten at du får logring.
PS: du har ikke brukt trim på rudder på radioen vel?
EDIT: Jeg ser at du har DX7. Merk at du har separate trims for throttle hold og for hver flight mode. Du kan ha kommet borti trim i normal mode selv om du ikke ser noen trim i throttle hold
Du løsner på skruene som holder halen på plass i ramma, trekker ut halen og strammer skruene igjen. På en 450 skal beltet være sånn at du kan trykke den inn ca 5 mm med kun litt motstand.
På Bladen min er det et hull i ramma der du kan stikke inn en skrutrekker for å sjekke beltet. Tipper det er noe lignende på T-Rex 450.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment