Unconfigured Ad

Collapse

Erfarne trex flyvere i Drammens området?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klaus
    • Feb 2010
    • 272

Erfarne trex flyvere i Drammens området?

Jeg har akkurat gjort en større investering i rc hobbyen min som vil bringe meg opp i lufta

Jeg har akkurat bygget en T-Rex 450Pro Super Combo men jeg er litt skeptisk for å bare tute og kjøre uten å finne en erfaren kar som kan gå over helkoptret og fjærnstyrings oppsettet mitt så jeg kan begynne å overføre mine simulator timer over i ekte live hehe.

Som sagt jeg leter da etter en erfaren pilot i drammens området som er villig å ta en titt på helikoptret mitt og kanskje gi meg ett tips eller to i samme slengen
    Klaus Myrseth
    Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

Team Manager - Team Compass Scandinavia
  • Trondhjem
    • Dec 2004
    • 639

Tips
    Søk etter en klubb i nærområdet
    Bli medlem der
    Da er det lettere å få hjelp
    og man har noen å fly sammen med
    OAF
    Caliber 30FT MiniTitan
    Div Fly
    Radio Hitec Aurora 9
    www.ringerikemfk.com
    http://modelsport.no/

Comment

• klaus
      • Feb 2010
      • 272

Ja ha funnet drammen flyklubb men det ser ikke ut som om dem har helikopter fokus, derfør spør jeg her istedenfor. Jeg bor i Lier selv og har ganske flotte steder å fly på her med min lille elektriske

Tenkte kanskje det var noen piloter som leser dette forum som har noen gode tips for området evt kan hjelpe til.
      Klaus Myrseth
      Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

Team Manager - Team Compass Scandinavia

Comment

• Illusion
        • Jun 2008
        • 703

Originally posted by klaus
        Tenkte kanskje det var noen piloter som leser dette forum som har noen gode tips for området evt kan hjelpe til.
        Godt tenkt!

Du finner nok noen som kan hjelpe deg i Lier/Drammen på dette forumet. Begynner å nærme seg vår og sommer og da anbefaler jeg at du tar deg en tur til f.eks. Hellerudsletta der det er mange som flyr heli og folk som både kan hjelpe deg å sette opp og gi deg noen flytimer dersom du skulle ønske det.

Velkommen i heli-klubben

Comment

• Jostein
          • Jan 2008
          • 1161

Jeg har en kompis som flyr litt på skoger en plass. Der er det visst litt heliaktivitet. Kan høre med han om han kan ta en tlf til deg om du sender meg en PM med nr ditt
          Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

Working...