Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11446
9,99 uten blader, canopy og elektronikk.
Kjøpte den med canopy og blader for 1,5 år siden. Har blitt litt metalloppgradering i hodet. Strålende fornøyd med mitt. Husk å ha både 1,5 mm og 1/16 umbrako for skruene.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11446
9,99 uten blader, canopy og elektronikk.
Kjøpte den med canopy og blader for 1,5 år siden. Har blitt litt metalloppgradering i hodet. Strålende fornøyd med mitt. Husk å ha både 1,5 mm og 1/16 umbrako for skruene.
hvis du er førnøyd,hvor masse flyr du? flyr du hardt? har hatt 2x sånne å hatt så mye problemer at jeg spyr
så jeg anbefaler absolutt ingen dette greiene her,
mvh jon
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
holder du deg under 1800-2000omd på hodet å ikke gir raske cyclic-bevegelser, å samtidig holder deg minst 20meter fra saken så funker den vel for en nybegynner i hovrestadiet, vet ikke hvor mange ganger min har eksplodert i lufta, det er ikke få,
må for all del IKKE bruke glassfiberblader på halen, bruk de plastikk-bladene som følger med, de er greie
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
Dersom man kjøper CopterX hode og hale til de. Finnes på ebay til ca $45 og fri frakt. Veldig bra hode/hale med deler som går om hverandre med T-rex 450 SE V2. Da er det kun igjen ramme og lagerbukker på HK maskinen.
Satte sammen en sånn for bror min for en stund siden og den ble da bra. Motor og servoer fra HK. Stusselige servoer, men hold for hans nybegynner-hoovring. Sparte på gyro også (Telebee) men den måtte byttes tvert til noe bedre.
Har en film av den også. Det er kun hoovring, men vi snakker jo nybegynner heli her så...
Har nå fått satt opp gyro og mekanikk på hale så den står stødig. Har nå satt på 13 tenner på CopterX motoren på 3550 rpm/volt, så jeg har ca 3200 i headspeed.
Satte ned pitch på hovedblad til 10 grader, da jeg hadde for mye tidligere, så gyroen ikke klarte å holde halen.
Forbruket på litt over 5 minutters flyving er ca 1600 mAh.
Bruker nå 40 Amp ESC som brukes på Thunder Tiger Mini Titan. Knallgod ESC.
Film fra en av flyturene jeg hadde i dag på idrettsplassen ved IKEA Furuset i Oslo. Prøvde for første gang i dag inverted hovring.
Som du ser på videoen slår ikke halen ut ved fullt pådrag,både positivt og negativ, så nå er jeg fornøyd.
En kombinasjon av riktig headspeed, ikke for stort utslag på rotorblader, og full travel på hale ordnet det.
Større utslag på pitch vil den sikkert klare nå som du har fått opp headspeed og har nok utslag på halen så gyro kan jobbe.
Jeg kjører ofte forbi den sletta på ettermiddagen på vei hjem fra jobb. Speider stadig etter helier der da jeg la merke til litt slik aktivitet der i våres Smack on
Større utslag på pitch vil den sikkert klare nå som du har fått opp headspeed og har nok utslag på halen så gyro kan jobbe.
Jeg kjører ofte forbi den sletta på ettermiddagen på vei hjem fra jobb. Speider stadig etter helier der da jeg la merke til litt slik aktivitet der i våres Smack on
Har brukt å treffe en der ved 11 tiden med 500 heli, da han kjører heli i lunchpausa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment