Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvsi dette ikke er et katta i sekken kjøp vet ikke jeg. over 5 k for en lama, da bør den være av gull og diamanter, du skulle heller bestillt deg en Blade MSR, kanskje litt vanskligere enn kontra rotor, men den tåler så sinsykt mye krasj at du lærer deg helikopter magien.
Plutselig funka den igjen.. Skrudde løs motoren og forsøkte litt frem og tilbake. Skrudde opp motoren og for å sjekke om magnetene var løse, det var dem ikke. Trur det var når jeg riksa i ledningene på esc'en at motoren plutselig kom, og har tørrtesta flere ganger nå å alt ser gudd ut. Prøver meg på litt hoovring med treningsunderstell på, men trur jeg får på ny esc før jeg tar noen skikkelig flyturer....
Kan jo være dårlig lodding på esc - eller brudd på ledning. Men vet ikke om jeg ville hatt fløyet med det så lenge det bare plutselig funker , det kan plutselig stoppe å funke og.
Jeg foreslår at du bytter ledninger, og eliminerer alle plugger mellom ESC og motor. Eneste jeg får til å virke realistisk utifra din siste melding er at det er utrolig dårlig kontakt et sted.
Jon-Brage Hoel Andorsen
------------------------------------------------------------------------- Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment