Jeg har en Align 600N og er nybegynner. Jeg begynner å få taket på det, men det går dessverre galt rett som det er. Dette blir jo dyrt etterhvert, da rotorbladene (av carbon) jo ryker nesten hver gang noe går galt. Kan jeg bruke trebladene som Elefun selger, eller er det ikke tilrådelig. Jeg driver jo ikke med noe råtassflyging, kun noe inverted.
Unconfigured Ad
Collapse
Rotorblader i tre, tilrådelig?
Collapse
X
-
-
vil ikke anbefale full-speed på treblader, men opp til ca 1900 så er de vel greie noktrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
har brukt sånne på min 30size, (55cm), funger greit, men noe 3D-blader er det ikke, men soft-sport så funker detrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
-
Brukte treblader selv leeenge.. Ikke noe problem, men som andre sier så må de være balansert. Desto mindre turtall du har, desto bedre og jevnere flyr du, men helikopteret reagerer ikke så kjapt. Jeg hadde 1550 rpm på rotoren når jeg tok av med 600 min. Dette kan du jo justere selv etter smak.
Lykke til!
Mvh Robert.Comment
-
Brukte treblader selv leeenge.. Ikke noe problem, men som andre sier så må de være balansert. Desto mindre turtall du har, desto bedre og jevnere flyr du, men helikopteret reagerer ikke så kjapt. Jeg hadde 1550 rpm på rotoren når jeg tok av med 600 min. Dette kan du jo justere selv etter smak.
Lykke til!
Mvh Robert.trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
-
Er kanskje litt opp til hver enkelt 600, har en kamerat som har en logo 600 og han plagdes veldig med vibrasjoner uansett turtall. Han skrudde til slutt nesten hele heliet i deler for og finpusse og justere. Da ble alt bra
Trenger jo ikke så mye turtall for og fly rolig.
Mvh Robert.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment