Hei! Jeg har en Blade og er på begynner stadiet, det som irriterer meg grenseløst er når man har en hard landing eller noe, så ryker servogearene. Dette har skjedd 3 ganger, så jeg bestemte meg for å bytte de ut. Byttet ut til noen andre med plast drev, som jeg har god erfaring med. men jeg byttet ut 2 av servoene da den siste er i orden. Men nå har jeg det problemet at jeg ikke vet hvordan jeg skal sette det opp.
Nå er det slik at når jeg dytter stikkene til høyre/ venstre tillter heliet forrover. og fram og tilbake på stikkene så går det til siden. Jeg har prøvd å skifte inngang i mottaker, men jeg får det fortsatt ikke til. Noen som har en løsning på dette? Servoene jeg har satt i er like rask og tar samme kg som eflite servoene.
Takker for svar
Nå er det slik at når jeg dytter stikkene til høyre/ venstre tillter heliet forrover. og fram og tilbake på stikkene så går det til siden. Jeg har prøvd å skifte inngang i mottaker, men jeg får det fortsatt ikke til. Noen som har en løsning på dette? Servoene jeg har satt i er like rask og tar samme kg som eflite servoene.

Takker for svar

Comment