Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-Rex 250,kanskje litt dumt spm.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-Rex 250,kanskje litt dumt spm.

    Hei! Fikk meg en T-Rex 250 i gave igår,å har nettopp begynt byggingen,har påført loctite på alle skruene i hodet (som går i metall) og er kommet til Side 5 nederst,Flybar rod. Kanskje ett litt dumt spm. men hvor ligger denne i eska? Finner den ikke,har leita overalt i eska,og i en av de blanke posene er det en med gjenger på begge sidene,men den er alt for liten.

    Takker for svar.
    ARC Jupiter
    diverse depron ++

    Spektrum DX7

  • #2
    tror den ligger inne i bommen.

    Comment


    • #3
      Inni halerøret

      Selve flybarstanga ligger inni bommen. sammen med et par andre stenger. Flybaren er den korteste metallstanga.
      Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
      XG8
      Snart:

      Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
      V-bar
      Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

      Comment


      • #4
        Takk for raskt svar! Fant den..,men har ikke så små umbraco at jeg får tighted til Z-skruene,får kjøpe på mandag

        Men kommer meg ikke lenger enn å montere servoene i ramma,FLT MODE / IDL UP 3 punktbrytere min er knukket av,så når jeg skal binde opp mottakeren står det WARNING! F.MODE (vil si at den står i idle up 1 eller 2 :P )

        btw: Finless videoene er geniale! Mye hjelp å få der,forklarer det bedre enn manualen
        ARC Jupiter
        diverse depron ++

        Spektrum DX7

        Comment


        • #5
          Fulgte det ikke med umbraco i settet? Mener bestemt det skulle følge med 0.9 og 1.3 mm..

          Comment


          • #6
            Det var med ett 1,3mm umbraco jern og ett lite stjerne/ philips jern.
            Last edited by Adrian; 25-12-10, 23:10.
            ARC Jupiter
            diverse depron ++

            Spektrum DX7

            Comment


            • #7
              Da står radioen i idle up, ja...
              Hilsen Rune Marcussen

              MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
              JR DSX9

              Fitjar Modellflyklubb
              ---------------------------------------------------------------------------
              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

              Comment


              • #8
                Trex250 tips

                Hei Adrian, jeg har flydd Align Trex250 en god stund nå og opplevd det meste av spennende øyeblikk med denne maskinen.
                Jeg skrevet om alle min erfaringer her, innkludert komplett programmering av radio for Trex250.
                RCMain
                Last edited by kesundt; 16-01-11, 22:23. Reason: skrivefeil
                TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
                Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
                GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
                Realflight G45 simulator
                Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htm

                Comment

                Working...
                X