Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skulle jo egentlig fly da....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ett bilde forteller vel mere enn 1000 ord....
    Attached Files
    Eivind Hansen
    ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

    Comment


    • #17
      Gratulerer!!!!
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #18
        endelig.
        Grattis
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #19
          TADAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

          Pole er et naturtalent innen Heli flygning.
          Etter jeg hadde justert det tok det 1 min før han hovret noenlunde bra.
          Han har ALDRI flydd før!!!! Kun noen timer på simulator..
          5 tanker ble det i går, neste er vekk med trenings understellet og presisjons hovring i T manouver og 8 tall
          Stå på!!
          Tore

          Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

          Comment


          • #20
            Gratulerer, Pole!!
            Og det blir bare morsommere for hver eneste tank.
            Philip
            www.airheads.no
            Hobby24.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by ToreH
              TADAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

              Pole er et naturtalent innen Heli flygning.
              Etter jeg hadde justert det tok det 1 min før han hovret noenlunde bra.
              Han har ALDRI flydd før!!!! Kun noen timer på simulator..
              5 tanker ble det i går, neste er vekk med trenings understellet og presisjons hovring i T manouver og 8 tall
              Stå på!!
              Hmm.. ganske mange timer på simulatoren da... hehe
              Uansett så må jeg snart kjøpe mer bensin.. hehe... å kansje no mygg spray.. Det var utrolig mye mygg på den plassen jeg fløy på da...
              Rotoren var full av små mygg som ente sine dager på en Raptor... en ærefull død må jeg si.. hehe


              Uansett så var dette det noe av det råeste jeg har vært med på.... Det er mye kulere enn å kjøre modellbiler, selv om det er rått det å

              Det enester jeg ikke kan skjønne er at jeg ikke begynte med dette for lenge siden... hehe


              Fly me to the moon.... with an Raptor..
              Eivind Hansen
              ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

              Comment


              • #22
                Ærefull? Nja, jeg har ikke hørt mange mygg som kan si de har beseiret en Raptor, men er det så ærefullt å tape allikevel da, selvom alle før deg har gjort det??
                Simen

                Why drink and drive, when you can fly so high?!

                Comment


                • #23
                  En liten tng til da dere mistet kontakten: det var bra at motoren ikke sto på litt over tomgang... da hadde det tatt laaaaang tid

                  Comment


                  • #24
                    Var ute å fløy i dag.. Utrolig kult... Driver å trener på Nose-in, er ennå ganske ustabil der, men har god kontroll når heliet er vrid ca 90 grader (gjelder begge sider)

                    Fløy ca 4 tanker (fikk ikke tid til mer ),
                    men da jeg kom hjem å tørket av den verste dritten av heliet så oppdaget jeg noen små sprekker\skader på det ene rotorbladet

                    Heliet har ikke vært i bakken eller borti noe, men jeg flyr på grus.. kansje det kan være stein sprut..??? Noen som har vært borti noe lignende..??
                    Skal se om jeg får lagt ut et bilde iløpet av i dag el morra...

                    Jeg bruker K&S glassfiber blader...

                    Å jeg lurer på om de bare er å kaste, eller kan jeg bruke dem til jeg får de nye jeg har bestilt..??
                    Eivind Hansen
                    ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

                    Comment


                    • #25
                      sprukne rotor blader kan være farlig. jeg ville ikke brukt de lenger. kan skje skumle ting når rotoren får opp turtall.
                      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                      www.airheads.no

                      Comment


                      • #26
                        Tror e venter til e får nye blader da...
                        vil ikke handle nytt heli ennå...
                        Eivind Hansen
                        ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

                        Comment

                        Working...
                        X