Announcement

Collapse
No announcement yet.

Caliber 30 VS. Raptor 30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caliber 30 VS. Raptor 30

    Hei alle sammen...

    Jeg er ganske fersk i denna hobby`n og trenger et par tips ang, kjøp av helikopter... Jeg har funnet to helikoptere som jeg synes passer bra for meg.. Så det står mellom Caliber 30 og Raptor 30... Hvem av disse er det best å kjøpe med tanke på deler og priser her i Norge???

    En ting til... Når kommer den nye simulatoren til Realflight?? G3 er det vel den heter... Må få meg en simulator snart... Slik at jeg kan ligge i hard trening i vinter

    Mvh: Nathan

  • #2
    Hei. Uten tvil, så skal du satse på raptor. Dette er et meget gjennomført helikopter, som så og si alle kjenner til. Du finner deler og ekspertise over hele verden. har selv bygd og fløyet en raptor 30, og var meget fornøyd. Lett og bygge, samt sette opp.

    Gå inn på www.raptortechnique.com og les mer om bygging samt oppsett. Vet at www.flyhobby.no har høsttilbud på raptor pakker nå, ellers kan Oslo helikopterklubb sine sider anbefales hvis du leter etter brukt utstyr. Ville forøvrig anbefale å bygge selv, da du får mye bedre innsikt i hvordan ting på heli'n fungerer.
    Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

    Comment


    • #3
      Ja.. jeg får vel gå for Raptor... Men åssen er denne når man har kommet til det stadiet at man vil ha litt utfordringer?.. Tenker vel litt på 3D åssån...

      Jeg går nok for et byggesett.. Må ha noe å kose meg med på mørke vinterkvelder

      Takk for svar....

      Comment


      • #4
        hmm.. Jeg ser ingen pakketilbud for Raptor30 på flyhobby.no????

        Er det bare jeg som er blind???

        Comment


        • #5
          er nok heller jeg som har sett denne annonsen for en tid tilbake. På www.helizone.no selger de den for 2995,- NÅr det gjelder å gå videre med denne til 3D, så skal det visstnok gå greit. Jeg kom aldri så langt....
          Men mange vil nok anbefale deg å kjøpe en raptor 50 med en gang, da har du en modell du kan lære mere på.
          Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

          Comment


          • #6
            Heilt enig! Gå for ein Raptor 50 med ei gong. Etter mi meining ikkje naudsynt å ha 30 fyrst. Lukke til!

            -Ole M

            Comment


            • #7
              Hmm.. bestemt meg nå.. Kjøper Raptor 50 til våren.. Først skal jeg bestille meg den nye Realflight simulatoren G3... Trene,trene,trene!!

              Comment


              • #8
                Du er lur

                Det er en LUR avgjørelse som du ikke kommer til å angre på
                ------------------

                PA Bad Boy med ASP46
                H9 T-34 Mentor Saito 82 (på byggebordet)
                E-Flite Taylorcraft
                T-rex 450Sport
                Cessna Cardinal on floates (EPP)

                Comment

                Working...
                X