Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppsett microbeastx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppsett microbeastx

    Hei
    eg har kjøpt meg ein microbeastx gyro og lurer på om noen har noe erfaring med denne om den er bra ?
    skal bruke den sammen med en JR R921 mottaker og lurer litt på hvilke kanaler den ledningen som blir delt i 3 skal på ?
    og esc blir den satt i mottakeren eller gyroen ?

    fant ut det er bedre å spør her enn å gjer feil me ein gang

    mvh

    Roger

  • #2
    Er det andre ting som eg bør vite når eg skal sette opp dene gyroen så håper eg dåke kommer me tips her siden eg ikkje kan detta her men håpe å få 500 esp en i lufta likevel

    Comment


    • #3
      Nå flyr ikke jeg flybarless, men jeg tror ikke at escen skal i gyroen. beastxen styrer bare elevator, aileron og rudder. Akkuratt kobling kan jeg ikke, men ikke esc i beastx
      Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
      XG8
      Snart:

      Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
      V-bar
      Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dataha1 View Post
        Nå flyr ikke jeg flybarless, men jeg tror ikke at escen skal i gyroen. beastxen styrer bare elevator, aileron og rudder. Akkuratt kobling kan jeg ikke, men ikke esc i beastx
        sett disse? BeastX Setup Videos - HeliFreak
        Rolan Skartun

        Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

        Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

        http://www.sognmodellfly.com

        Comment


        • #5
          Hei og velkommen til forumet Videoene Skartun linket til er meget bra, men legger også med manualen som beskriver det meste i tilfelle du har den på tysk, eller ikke har den i det hele tatt

          Og ja, microbeast er veldig bra i følge flere. Jeg har en selv, men ikke fått prøvd den ennå. Er du ny med RC Heli? Har du noen i distriktet som kan hjelpe deg litt i gang?


          Link til manual: http://www.beastx.com/manuals/MICROBEAST_2.0.0_ENG.pdf

          Comment


          • #6
            Jeg vet ikke hvilken radio du har, men du må nesten slå opp i den, og se hva hver kanal gjør.
            Honeybee CP 2

            Comment


            • #7
              Hei igjen
              Eg er ikkje heilt ny innen rc heli men flybarless e nytt for meg so da e der eg slite litt men sitter å kikker på videoene som ble linket til nå so kansje eg finner ut av det takk for hjelp så langt

              Comment


              • #8
                Har fått noen timer med beastx nå, så hvis du lurer på noe, så skal jeg prøve å svare :>
                Honeybee CP 2

                Comment


                • #9
                  japp bara fråga og vi skall pröver å hjelpa til
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #10
                    Hei
                    eg bruker ei x9303 2,4 styring og har tenkt å bruke ein 9 kanals jr mottaker . trur da e samme som spektrum men i gyroen skal den vel bare stå som standard reciever ? spektrum satelite e vel kun hvis ein ikkje bruker mottaker men bare satelitten rett i gyroen ? blei litt usikker no når eg sku prøve å programmere her

                    Comment


                    • #11
                      ja det er riktig. du skal ikke ha nye LED lys når du er i den menyen
                      dx7

                      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                      Løten MFK
                      Stay Frosty

                      Comment


                      • #12
                        Takk for all hjelp her
                        då e alt innstillt å klar te prøve fyking

                        satse på da går grett

                        Comment


                        • #13
                          Hei folkens
                          et siste spørsmål før prøvefyking her

                          eg syns servoene er litt trege når eg bruker aileron å elevator no når da berre står på bordet her
                          eg bruker ds520 servoer so dei ska jo egentlig ikkje ver so trege å når eg gir aileron å slepper stikka so går swash sakte tilbake til midt posisjon ? skal den det ? er vel kansje sånn fbl funke ?

                          mvh
                          Roger

                          Comment


                          • #14
                            det er sånn det skal være. siden fbl enheten forutsetter at heliet skal forandre posisjon når du gir elevator eller aileron, ser det tregt ut på bordet når dette ikke skjer. hvis alt går riktig vei, så er det bare å fly det samme skjer med en halegyro
                            dx7

                            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                            Løten MFK
                            Stay Frosty

                            Comment


                            • #15
                              Ja ganske mange som stusser over det her, for tydeligvis oppfører ikke 3G seg slik blant annet. Men god forklaring, huske å gi dem den neste gang de spør.
                              Honeybee CP 2

                              Comment

                              Working...
                              X