Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri + Lader til T-Rex Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri + Lader til T-Rex Sport

    Hei,

    Jeg vurderer å kjøpe T-Rex 450 Sport super combo pakken. Er 100% fersk i gamet, så jeg trenger litt tips til batterier og lader. Noen som har noen konkrete anbefalninger? Pris spiller en rolle, men skal ikke gå for mye utover kvaliteten.

    Takker for all hjelp!

  • #2
    Denne bruker jeg. God kvalitet

    iMax B6AC Pro Balanseringslader 12/220V (50W) - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
    XG8
    Snart:

    Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
    V-bar
    Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

    Comment


    • #3
      Takk for tips. Denne er til vurdering.

      Flere tips mottas med takk. Hva med batterier? Noen som har erfaringer med gode batterier til en hyggelig pris? Har sett at disse blir anbefalt av noen. HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2200mAh 3S 20C Lipo Pack

      Comment


      • #4
        HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories
        denne laderen har jeg. du får nok ladet dine batterier fint, balanserer bra men er ikke en lader å vokse med. hvis man skal opp til trex 500 og oppover, klarer den ikke å lade på full styrke, ettersom den bare er 50W

        batteriene fra hobbycity er helt supre. aldri hatt noe problem med de. fløyet 6s 2650 30c turnigy batterier på en trex 500 maskin og de var jeg veldig fornøyde med.

        uansett, så ville jeg hvis du skal velge lader, lest på "reviews" på hobbycity om ladern eller hva du enn skal kjøpe derfra. mye bra reviews= kan kjøpe, mye dårlige reviews= kjøp heller noe annet
        Last edited by Øyvind M; 25-03-11, 08:21.
        dx7

        Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
        Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
        Løten MFK
        Stay Frosty

        Comment


        • #5
          Dette er en fin lader Voltz 6250 iCharger - 250W Synchronous Balancing Charger
          Når det gjelder batterier kommer det litt ann på lommeboka. Jeg selv har gått for Hyperion batterier som er i den dyre klassen. De tåler mange ladinger før de begynner å dabbe av. Jeg har prøvd disse billig batteriene, men fant fort ut at de ikke holder mål. Det som er viktig med valg av type batteri uansett merke/kvaliteter er C rating kappasistet og vekt.
          Nå som prisene har fallt litt det siste året ville jeg ikke kjøpt noe med lavere verdi en 30C og med en kappasitet på 2200mAh
          C veriden er veldig viktig når det kommer til disse bateriene. Pass på at du ser på riktig C verdi. Det står offte 2 stk verdier.
          Den ene C verdien er hvor mange ganger kappasiteten du kan lade de på, den andre C verdien er hvor mange ganger kappasistet du kan utlade de på. Det er utladningsverdien som er den viktige(Forklaring i grove trekk) Jo høyere C verdi jo bedre, men prisen vil også øke i takt med dette.
          Jeg har i det siste kjøpt disse pakkene til Trex 450 PROen min 3s 2200mAh - 35C - Hyperion G3 VX - elefun.no - Radiostyrt hobby
          Lykke til.
          Last edited by CoolKD; 27-03-11, 04:50.
          Kim Dahlen

          Eflite Blade 400 3D
          Align Trex 450pro:
          HS65HB, GY520, BLS257, CC ICE50 ESC, Scorpion HKII-2221-6, EDGE 325mm blader, CY stubs paddlere, KBDD haleblader, Hobywing UBEC@6V
          Align Trex 700N LE STOCK
          Spektrum DX7

          Comment

          Working...
          X