Unconfigured Ad

Collapse

fårn ikke opp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Øyvind S
    • Oct 2004
    • 42

All honnør til slike som Supra25!

Kalde skuldre er det siste en nybegynner trenger. Har ikke kjøpt heli selv ennå, men vet at jeg kommer til å bli mildt sagt skuffet hvis jeg svir av rundt 10 lapper på heli for så å få kommentaren; "vi har ikke bruk for flere nybegynnere her".
    Mugen Seiki/RB Concept/Futaba 3pk
    Raptor 50v2/JR 9x

Comment

• ThomasB
      • Aug 2004
      • 1305

Jeg kan og stille meg selv, og ett par andre jeg har pratet med til disposisjon her vi holder til. Alle vil jo at fler skal fly heli.... trodde jeg da.
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

Comment

• Supra25
        • Sep 2003
        • 1825

Originally posted by Øyvind S
        All honnør til slike som Supra25!
        Takk takk...

Det er synd at man blir møtt med en holdning som beskrevet av Thor. Det er utrolig viktig å få et lite springbrett når man er ny i hobbyen, spesielt når det kommer til heli. Ikke bare kan det bli dyrt å prøve lykken selv, men det jo også være farlig.

I klubben vår har vi nådd medlemstaket og har venteliste, men det betyr ikke at vi ikke hjelper de som trenger det. Jeg synes det er for ille å bare avvise folk så lenge de spør pent om hjelp. Når det kommer til heli så er det kanskje noen steder langt mellom de som dyktige nok til å se over og ta opp et nytt heli, og da blir det viktig, i mine øyne, at de som har mulighet trår til hvis de kan. Jeg har lagt igjen navn og kontaktinfo i den lokale sjappa fordi jeg veit at han som driver den ikke kan fly heli. Selv synes jeg bare det er artig å møte andre som driver med denne flotte hobbyen, og kan jeg samtidig bidra med litt for å gjøre oppstarten litt enklere er det jo ikke noe bedre enn det!

Og hva er dette tøvsnakket om at elektroheli ikke er årntli?! Jeg har det ikke selv, men hjalp en junior i klubben med å ta opp en sånn Zoom 400 og det var jo en riktig så artig en sak!
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

Comment

Working...