Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twister

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dersom knappen står i normal mode, så øker rotorhastigheten oppover med stikka, det er ikke før ganske langt oppe med gassen og rotorene går nesten med maks gass at bladene får pitch, så da er heliet meget stabilt pga den store rotorhastigheten.
    Skal man bruke 3D så svitsjer man over knappen med gasstikka i midten, og rotoren gnur på med null pitch, så d blir helikopteret presset nedover når man tar stikka ned og oppover ved stikka opp.

    Ting jeg har gjordt for å forbedre heliet er et skikkelig LiPo batteri som kan levere 15A, og limt swashplata så den ikke deler seg.
    Hornet CP blader skal visstnok passe direkte på men de er dyre desverre
    Full throttle

    Comment


    • #77
      Originally posted by MikroHeli
      Japp, mistet litt kontrollen og dro stikka ned som vanlig med mitt "vanlige" Honey Bee, da smalt det i bakken med full gass og snurra rundt hit og dit, men det eneste som knakk var en liten tapp i rotortoppen. Så etter det har jeg holdt meg borte fra den 3d moden
      Hvor kjøpte du den(link)? Er det inkludert radio? Og den er ferdig oppsatt for 3D? har du fått loopet og rollet med det?
      Bjørnar, Trondheim
      bkhans-1@broadpark.no
      Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
      Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

      Comment


      • #78
        500 - Internal server error.

        Ink radio, heliet er ferdig satt opp. Har ikke loopet eller rollet, så flink er jeg ikke i real life, kun på simulator
        Full throttle

        Comment


        • #79
          gjør du det på simulator, så gjør du det "in real life" også!.
          Go for it

          Comment


          • #80
            blir twister/honey bee litt daut med 7,4 1100 mah li ion?

            Comment


            • #81
              cp verjon ja, fp nei
              Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
              www.airheads.no

              Comment

              Working...
              X