Announcement

Collapse
No announcement yet.

Autopilot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Autopilot

    Er det noen som har prøvd en autopilot i en heli?

    Jeg ser at www.duckson.no selger en autopilot for fly/heli til kr 975,- og denne ser ut som om det er det samme som Autopiloten til Futuba. Kan denne være noe for en nybegynner? Tenkte på en Zoom 400 og litt irriterende å kræsje denne når jeg skal øve meg på å fly mot meg.

    Kan en aktivere en slik gyro/autopilot med f.eks. en bryter istedenfor å slippe alle spaker?


    En liten ting til sist, noen som vet om noen steder hvor jeg kan få tak i brukte sendere, 6 kanals eller mer.

  • #2
    404 - File or directory not found.

    Jeg som selger den, så send meg mail hvis du er interessert. Kan kanskje gå ned litt i pris.
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

    Comment


    • #3
      hm. jeg har prøvd fma sin. har vel aldri vært borti noe så dumt. ga den bort til en med seilfly jeg, der er den sikkert grei. nekter å ha noe slikt på kopteret. virket sen og upresis. er greiere å lære på den tradisjonelle måten. det går som regel uten kræsj det og.
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by Avenger
        hm. jeg har prøvd fma sin. har vel aldri vært borti noe så dumt. ga den bort til en med seilfly jeg, der er den sikkert grei. nekter å ha noe slikt på kopteret. virket sen og upresis. er greiere å lære på den tradisjonelle måten. det går som regel uten kræsj det og.
        Autopilot, fluktstol, caps og paraplydrink..... Nei ta det på den harde måten
        Arild Johansen

        Modell-Helikoptersport
        Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
        AHMHK

        Comment

        Working...
        X