Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-sky Belt CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-sky Belt CP

    Hei, har akkurat fått i posten her en ESKY EK2-0704B/000855 Professional Head Lock Gyro

    Har søkt litt rundt på forumet, og finner ikke noen beskrivelse av hvordan justere denne gyroen riktig.

    Ser mange skriver om GAIN justering, men på denne gyroen så er det mulig å justere på limit og delay.

    Hatr gjort noen forsøk på denne uten å røre annet en switchen på sender, og det jeg har funnet ut er at ved pådrag 50-!00 % så begynner halen å kaste fra side til side mens gyroen er i hold.

    Hvor skal jeg da justere, er det limit eller delay som må justeres?



    TheChieF
    ******************************************
    Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid
    ******************************************

  • #2
    Det er delay som tilsvarer gain, og trenger å justeres. Fulgte det ikke med et instruksjonsark ? Limit justerer maks utslag så ikke servoen skal gå for langt til endene.

    http://www.dpcav.com/data_sheets/EK2-0704B.pdf
    商品展瀺
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

    Comment


    • #3
      Takker for svar, da er det bare å begyne å justere.

      Og jo, det fulgte med. hadde tydeligvis ikke lest den godt nok, men det hjalp å få det i stor text på skjermen.
      Last edited by TheChieF; 27-08-11, 07:49.

      Comment


      • #4
        Men til det store spørsmålet:

        Med en vanlig gyro, så har jeg forstått det slik at man skal gi mere gain når halen kaster fra side til side.

        Mitt spørsmål er, skal jeg gjøre det samme på en heading hold gyro? halen kaster som nevnt over fra side til side kun når den er i lock position, i normal så skjer det ikke.

        Som det sikkert går frem, så er jeg litt grønn her.

        Comment


        • #5
          Originally posted by TheChieF View Post
          Men til det store spørsmålet:

          Med en vanlig gyro, så har jeg forstått det slik at man skal gi mere gain når halen kaster fra side til side.

          Mitt spørsmål er, skal jeg gjøre det samme på en heading hold gyro? halen kaster som nevnt over fra side til side kun når den er i lock position, i normal så skjer det ikke.

          Som det sikkert går frem, så er jeg litt grønn her.

          Om du er i Heading Hold og halen kaster fra side til side skal du IKKE øke gain men senke den litt.

          Comment

          Working...
          X