Unconfigured Ad

Collapse

Oppsett Mini Vbar og Ice HV 80 Throttle??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jonny
    • Sep 2010
    • 710

En viss feilprosent vil jo alle ha. Men det har ikke vært mange rapporterte feil på den nye på forumene som jeg har sett.
    Dette er jo ett "hett" tema, og tror nok folk vil være rask å skrive om det hvis en tar fyr etter recallen.
    Jeg fikk forresten nettopp svar på min andre mail til cc belgia der jeg spurte om leveringstid. De sa de får en leveranse 2 uken i desember. men de sa ingenting om hvor stor den er i forhold til antall utestående reparasjoner. Om hver skal åpnes og repareres blir det nok fort februar før den er kommet i hus igjen frykter jeg.
    Jeg har nå kjøpt en ny hv2 som jeg fikk i posten idag, så får den andre komme når den kommer.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
    ---------------------------------------------
    Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
    Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
    Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
    Mikado logo 600 3D Vbar
    Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

Comment

• arhennie
      • Mar 2008
      • 4316

Det eneste du kan være sikker på Kristian er at ingenting er sikkert. Smack on
      arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

Comment

• kristianwest
        • May 2011
        • 1769

Det var det jeg var sikker på

Smacker som pokker. I sim. Det blir liksom ikke helt det samme..
        Kristian Westgård
        Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

Comment

• lacappuchino
          • Oct 2007
          • 1342

Ingen ting er sikkert, men noen ting har større sannsynlighet for å skje enn andre. Etter alt jeg har lest om CC HV regulatorer og BEC'er så er det uten tvil at disse har større sannsynlighet for å ta fyr enn mange andre. Du kjøper jo egentlig en lotteri-kupong for hver elektronisk duppeditt du kjøper.

Hvis du hadde fått 100millioner kroner for hver komponent som hadde tatt fyr i heliet ditt, hvilken regulator hadde du kjøpt da? Kontronik? Jeg vet hvilken jeg hadde kjøpt
          Honeybee CP 2

Comment

• jnissen
            • Jan 2011
            • 145

Kontronik er vel bra? Ett fett heli med Black Edition (BLACK EDITION) kan da umulig gå gæernt?

Comment

• kristianwest
              • May 2011
              • 1769

Originally posted by lacappuchino
              Hvis du hadde fått 100millioner kroner for hver komponent som hadde tatt fyr i heliet ditt, hvilken regulator hadde du kjøpt da? Kontronik? Jeg vet hvilken jeg hadde kjøpt
              Hehe. I så fall skulle jeg fått både det ene og det andre til å lukte svidd... Kontronik også

Neida, jeg skjønner jo at det har vært problemer med CC. Men når jeg søker på f eks Hobbywing får jeg også mange rapporter om brann. Men de har ikke tilbakekalt noe..
              Kristian Westgård
              Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
              — Neil Armstrong

Comment

Working...