Unconfigured Ad

Collapse

Hjelp med handleliste til quadcopter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Grix
    • Jul 2011
    • 17

Hjelp med handleliste til quadcopter

Kom over denne artikkelen: Slik bygger du ditt eget quadkopter – del 1 og fikk ekstremt lyst på et slik quadcopter. Men jeg tar ikke sjansen på å prøve å bygge frame selv slik de har gjort, laget heller en handleliste hos hobbyking med alt jeg trenger, (tror jeg).

Det jeg lurer på er, ser handlelisten bra ut? Er det noe som mangler? Vil alt passe sammen? Noen deler dere ville byttet?

Jeg har allerede en enkel 4ch radio.

Handlelisten:
    Click image for larger version

Name:	qcshoppingcart.jpg
Views:	1
Size:	195.7 KB
ID:	631477

Og så et tilleggspm.. For dere som har handler på hobbyking før, pleier pakkene å komme gjennom tollen uten å måtte betale moms/tollgebyr? Eller burde jeg kjøpe alt i <200kr-deler?
  • GTI20
    Moderator
    • Jul 2008
    • 1426

200 kr deler.. tror du da.. ikke vil spare noe på moms med fraktpris gjentatte ganger..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Ikke bestill varer fra HK som er Backorder!
      Du risikerer å vente i evigheter på å få disse.

Comment

• Trulsen
        • Aug 2006
        • 3411

Om du absolutt skal handle fra china så ville jeg handlet det meste fra rctimer. Jeg har dårlig erfaring med kort fra hobbyking så det ville jeg handlet på ebay.

Rctimer 2830-14 motorer
        Dji naza ramme
        Rctimer 18a (samme som plush)
        10x4.7" propeller

Kortet fra rctimer har jeg ikke prøvd men jeg tror det er bedre enn hobbyking sine kort. Mulig jeg har vært maks uheldig med kortene jeg har handlet så de tre siste kortene har jeg slitt med å få til. Med ebay 5.5 kort har alt fungert perfekt med en gang...

Comment

• Grix
          • Jul 2011
          • 17

Originally posted by Quadrocopter
          Ikke bestill varer fra HK som er Backorder!
          Du risikerer å vente i evigheter på å få disse.
          Alle framene de selger er på backorder.. Ser ikke mye annet alternativ.

@GTI20: Frakten blir jo mye billigere på små ordre enn den store, da.

@Trulsen, takk for svar. Jeg fikk et tilbud på PM for plush kort, så da tar jeg nok de. Skal se mer på den siden når jeg kommer hjem.

Comment

• andersand
            • May 2012
            • 2316

de har 450 ramma på lager, bestilte den for noen dager siden, har til og med buddycode på den til deg

HobbyKing R/C Hobby Store : Hobbyking SK450 Glass Fiber Quadcopter Frame 450mm

kun deler på lager er nok lurt, jeg bestilte selv med
            HobbyKing Multi-Rotor Control Board V3.0 (Atmega328 PA)

HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing Multi-Rotor Control Board V3.0 (Atmega328 PA)

du må være innlogget for å få buddy prisene

har buddycodes på ymse annet, batterier osv (in stock) til quad om du trenger, valge samme 1200kv motorer selv,
            Last edited by andersand; 21-05-12, 22:54.

Comment

Working...