Unconfigured Ad

Collapse

Valg av helikopter 500 size

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stig-te
    • May 2012
    • 6

Ja, Regner med å få den i posten på fredag når jeg kommer hjem.
    Kjøpte en brukt 450 fra en hyggelig kar fra Stavanger, men den ville bare bare tippe over til høyre uansett hva jeg prøvde.
    Så etter å ha ødelagt 3 stykk rotorblad bestillte jeg en 550 RTF med XG8 som skal være ferdig programmert med en nybegynner mode.

Med andre ord : E SKAL LÆRE MEG Å FLY HELIKOPTER og har ikke planer om å gi opp før e klare en loop

Så regner med det blir mange timer på simulator før e tar maiden med den.

Comment

• kristianwest
      • May 2011
      • 1769

Er du medlem i en klubb? Hvis ikke er mitt beste råd å finne en klubb der det flys heli. Gjør du det, vil du få hjelp til teknikk og oppsett og moralsk tøtte på veien til en loop. Hvor bor du?

Ps. En loop fikser du! Jeg er blitt fortalt at det lønner seg å være tålmodig

Sent from my iPad using Tapatalk HD
      Kristian Westgård
      Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
      — Neil Armstrong

Comment

• Stig-te
        • May 2012
        • 6

Tålmodig går bra, men med 2 små unger og konemor som vil ha oppmerksomhet, så er vel tid og prioritering det største hinderet for å komme seg i lufta

Er en flyklubb her i Kristiansund men ser ut som det går i fly og bil. Men har planer om å dra dit i helga for å få litt innføring i radioen.
        Regner med det er endel å plukke opp med bruk av menyer og grunn tanken for styring av servoer.
        E leser meg tørr i øynene på nett, men foretrekker å ha noen som fysisk tegner og forklarer

Comment

• kristianwest
          • May 2011
          • 1769

Er det ingen helipiloter fra Kristiansund-området på forumet her da?

Kanskje de svarer i denne tråden - hvis ikke start en ny tråd og spør i tittelen
          Kristian Westgård
          Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
          — Neil Armstrong

Comment

Working...