Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyr det?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyr det?

    Kom over dette helikopteret, 404 Not Found og når jeg så prisen stusset jeg litt. Har null peil på rc helikopteret, men har alltid drømt om å prøve, men 2500 er mer enn jeg kan bruke på sjekke ut om jeg liker det.
    Det jeg lurer på, er om dette helikopteret faktisk kan fly, gjøre det helikoptere kan, gi en følelse av hvordan det faktisk er og samtidig gi litt underholdning i romjulen, eller om det bare er billig søppel som går i oppløsning ved første bakkekontakt?

    Mvh nysjerrig drømmepilot.

  • #2
    hei

    nåda. morsomt inne. har prøvd et slikt et. men det kan ikke flys som et vanlig heli! må ikke sammenlignes.
    dette er for di litt mindre gutta. har kjøpt et slikt i julegave til min sønn på 5 år.
    Roger Danielsen

    Comment


    • #3
      Det flyr nok, men jeg vet ikke hvor lenge...
      Her er en pakke til 1500.- http://www.xmode.no/humble_bee.htm

      Comment


      • #4
        nei nei nei. er dette blitt leketøys forum nå da

        jeg fikk "æren" av å teste ett ready sett for en importør for en tid tilbake. det var noe i likhet med den der. Det er rett og slett noe av det dummeste jeg har flydd, det har (nesten) ingen ting med rc hobbyen å gjøre. men som hylle pynt er det fint. det skal sies at etter testen ble det ingen import av denne her hos de
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #5
          hmm

          http://www.xmode.no/humble_bee.htm

          jepp. prøv heller denne som niklas tipser om. så kan du heller selge den og kjøpe et litt dyrere m/bl collektiv pitch når du har fått teke på dette.
          ellers må du nok spandere et par lapper til for et fullfunksjons el heli.
          Roger Danielsen

          Comment


          • #6
            Det må bråke... ( ikke overdrevent )
            Det må ryke...
            Det må lukte nitromethane og olje...
            Det må ha power...
            Det må kunne flys sammenhengende i 15 minutter...
            Det må kunne flys aerobatic ( 3D )

            Uten disse elementene tror jeg neppe jeg hadde flydd helikopter. Mulig jeg er konservativ, subjektiv, sneversynt etc........, men slik må jeg ha det...........
            Arild Johansen

            Modell-Helikoptersport
            Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
            AHMHK

            Comment


            • #7
              enig

              må si meg enig med Arild dær ja. selv om jeg ikke er begynt med 3D enda. tar det kuli enn så lenge. :P
              Roger Danielsen

              Comment

              Working...
              X