Announcement

Collapse
No announcement yet.

Humble bee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Humble bee

    Hei. Jeg har fått en humble bee (elektrisk helikopter) av jule nissen.
    Har aldri flydd heli, men en del fly. Jeg skulle gjerne hatt noen gode tips til de første turene
    Takk for gode svar på forhånd
    Skau

  • #2
    Ja du.. Det var en kort frage om ett stort emne..
    Litt for stort for å svare på i ett litet forum.

    Men, manualen gir dig en relativt bra start på grunderne. Ikke skippe noe der, allt er viktigt. Ikke glem å se till att bladen "tracker", da Humble Bee/Twister flyver veldigt ostabilt hvis du misser dette..
    Og, når du flyver, gør små utslag på stikkerne. Di fleste krasherne som nybegynner beror på att man får panikk å overkompenserer.

    Utøver dette, _ikke gi opp_. Du kommer att krasche, det er helt normalt. Og det tar tid å lere sig, men det er fullt muligt..

    Lykke till,
    James
    Heli: Raptor 90STD, Fury Expert, Caliber 30, Zap 400, Caliber EP M24, Twister
    Radio: Hitec Eclipse 7

    Comment


    • #3
      I tillegg vil jeg nevne at helikopteret vil dra mot venstre når du tar av. Det er normalt fordi halerotoren dytter den veien, og du må kompensere med stikka. De fleste tror det er noe feil med helikopteret når dette skjer.

      Comment


      • #4
        Takk for at du sa det tahustvedt. Har nettopp vært og prøve flydd, og skjønte ikke helt hvorfor det bare stakk av til venstre Men ellers så gikk det bra
        Skau

        Comment


        • #5
          Så når skal jeg fly det?
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #6
            Aldri! :P
            Skau

            Comment

            Working...
            X