Hei alle og godt år!
Nå går Twisteren meg på nervene. Hva det er denne gangen må foglarna vite, men det ser ut til at det enten er 4-1-boksen eller halerotor-motoren som er gåen.
I går kveld begynte helien å rotere (retningsustabil), men jeg klarte å holde det med stikken. Etter hvert gikk ikke halerotoren rundt engang. Om dette er motoren på halerotoren er dette ikke den dyreste reparasjonen i verden, så innlegget mitt i dag handler ikke om penger, egentlig, selv om jeg da er på min tredje motor på 2 mnd.
Men jeg er så forferdelig lei av å mekke. Mekking er moro, men når jeg faktisk får til å fly greiene, vil jeg fly og ikke mekke. Dessuten begynner jeg å tro at noe er fundamentalt galt med Twisteren som konsept. Joda, det flyr flott og er morsomt, men kanskje det er for dårlig konstruert i første omgang?
Hvis dette dreier seg om 4-1 boksen er antakelsen forran helt korrekt, etter min mening. Utrolig at den boksen ikke skal holde lenger!!
Jeg er ikke sikker på om jeg vil anbefale Twisteren lenger. Den begynner å koste like mye som et flunka nytt Raptor 50!! Hva med Kyosho Caliber M24? Litt dyrere, men veldig billigere om man regner kostnadene for reparasjon av Twisteren inn i vurderingen... Noen som sitter med erfaringer på dette helikopteret?
Skal igjen dra til min dealer og kjøpe en ny halemotor, siden jeg bare må teste om det er denne som er gåen før jeg kjøper ny 4-1 boks. Finnes det et alternativ til den originale halerotor-motoren, som holder litt lenger?
Heldig vis finnes det deler bare 100 meter unna min ringe bolig. Noen fordeler skal man jo ha
Holder dere oppdatert om progressjonen.
Nå går Twisteren meg på nervene. Hva det er denne gangen må foglarna vite, men det ser ut til at det enten er 4-1-boksen eller halerotor-motoren som er gåen.
I går kveld begynte helien å rotere (retningsustabil), men jeg klarte å holde det med stikken. Etter hvert gikk ikke halerotoren rundt engang. Om dette er motoren på halerotoren er dette ikke den dyreste reparasjonen i verden, så innlegget mitt i dag handler ikke om penger, egentlig, selv om jeg da er på min tredje motor på 2 mnd.
Men jeg er så forferdelig lei av å mekke. Mekking er moro, men når jeg faktisk får til å fly greiene, vil jeg fly og ikke mekke. Dessuten begynner jeg å tro at noe er fundamentalt galt med Twisteren som konsept. Joda, det flyr flott og er morsomt, men kanskje det er for dårlig konstruert i første omgang?
Hvis dette dreier seg om 4-1 boksen er antakelsen forran helt korrekt, etter min mening. Utrolig at den boksen ikke skal holde lenger!!
Jeg er ikke sikker på om jeg vil anbefale Twisteren lenger. Den begynner å koste like mye som et flunka nytt Raptor 50!! Hva med Kyosho Caliber M24? Litt dyrere, men veldig billigere om man regner kostnadene for reparasjon av Twisteren inn i vurderingen... Noen som sitter med erfaringer på dette helikopteret?
Skal igjen dra til min dealer og kjøpe en ny halemotor, siden jeg bare må teste om det er denne som er gåen før jeg kjøper ny 4-1 boks. Finnes det et alternativ til den originale halerotor-motoren, som holder litt lenger?
Heldig vis finnes det deler bare 100 meter unna min ringe bolig. Noen fordeler skal man jo ha

Holder dere oppdatert om progressjonen.
Comment