Unconfigured Ad

Collapse

Logo 500 eller T-Rex 550E som første "store" helikopter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • js77
    • Jan 2009
    • 176

Takk alle sammen, gleder meg nå
    Jørn L. S.
    T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
    Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

Comment

• Guest

#47 Unapproved
      Originally posted by js77
      Takk alle sammen, gleder meg nå

Ser ut som ett kjempe heli , hvis du er litt usikker er det lurt med ett Treningsunderstell
      Så ser du fort om dette er unødvendig , du har jo brukt micro heli før

Tips til treningsunderstell

Comment

• Sniper
        • Nov 2005
        • 1386

Hva skjedde med Raptor 50 osv??? Leeenge siden jeg sist var borti heli tydeligvis
        Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Trulsen
          • Aug 2006
          • 3411

Re: Logo 500 eller T-Rex 550E som første "store" helikopter

Originally posted by Sniper
          Hva skjedde med Raptor 50 osv??? Leeenge siden jeg sist var borti heli tydeligvis
          Raptor 50 er jo noe større. Dyrere i krasj osv. Raptor X50 er vell det nyeste fra de, men dele priser er verre enn et skudd heroin......

Comment

• Sniper
            • Nov 2005
            • 1386

Hehe. Ok. Grunnen til at jeg spør er at jeg kikker litt på heli igjen. Bor såpass nært Elefun at jeg tror Trex kan bli det mest aktuelle.
            Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Trulsen
              • Aug 2006
              • 3411

Hehe. Ok. Grunnen til at jeg spør er at jeg kikker litt på heli igjen. Bor såpass nært Elefun at jeg tror Trex kan bli det mest aktuelle.

T-rex er nok en sikker vinner Mye for pengene og OK kvalitet på det meste. Selv om jeg personlig syns Align er litt for kjedlig siden alle har det Hadde jeg hatt en butikk jeg kunne kjøpt deler på i nærheten hadde saken vært litt annerledes. Men pdd må jeg uansett bestille på nett så da kan jeg ha hvilket merke som helst! Hittil har jeg vært svært fornøyd med Compass, og også fornøyd med logo. Logoen har jeg ikke byttet ut noe på ennå, så kan ikke helt uttale meg om hvordan den vil bli i en krasj

Comment

• arhennie
                • Mar 2008
                • 4316

Gamle Raptor 50 er en utgått modell, men fortsatt veldig kurant på deler og antagelig noe av det billigste å gå i bakken med. Modellen florerer på bruktmarkedet. Selv fikk jeg tak i en fullt flyvedyktig utgave for rundt 1500,- og etter å ha kostet på ca det samme en gang til har jeg en Raptor 50 V2 som fremstår som ny Elefun har deler til disse.

Den nye modellen X50 er og veldig fin. En i klubben sverger til disse. Finnes i flere varianter; nitro, el, FB, FBL. Har ikke studert deleprisen selv, men tror ikke det er så galt som Trulsen sier. Men det ser man jo fort... Aner ikke hvem som fører deler til disse i Norge, men jeg har sluttet å bry meg om hvor jeg må ta delene fra. Men jeg har mer enn en modell så jeg slipper å bli stående på bakken om jeg er uheldig. Da blir ikke rask tilgang på deler like viktig.
                arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

Comment

• Kjetil B
                  • Jul 2005
                  • 201

Jeg er jo medlem i Vingen, så hvis du ønsker det kan du ta en titt på mine heli en dag før du bestemmer deg. Har jo blitt et forholdsvis stort helimiljø i Bamble nå, og det kan jo fort smitte nordover også...
                  * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• Sniper
                    • Nov 2005
                    • 1386

Det hadde jo vært toppers Vært ok om det kunne smitta litt, ja. Det har jo vært noen helipiloter i Vingen. Jostein var en meget habil 3D pilot. Og Olav har en Raptor i deler..
                    Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Kjetil B
                      • Jul 2005
                      • 201

Det hadde jo vært toppers Vært ok om det kunne smitta litt, ja. Det har jo vært noen helipiloter i Vingen. Jostein var en meget habil 3D pilot. Og Olav har en Raptor i deler..
                      OT: Det får vil til! Snakket litt med Jostein 2. juledag i håp om å få han i gang på heli igjen, så får vi se om det skjer... Virket ikke usannsynlig i alle fall!

Gratulerer til trådstarter med godt valg av heli forresten!
                      * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• js77
                        • Jan 2009
                        • 176

Elefun kom med T-Rex 450 DFC Pro combo på salg. Klarte ikke dy meg gitt.. Satser på å finne en billig brukt 3GX. Bare å si fra dersom noen har en til salgs.
                        Jørn L. S.
                        T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
                        Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

Comment

• Morten Brun
                          • Nov 2011
                          • 343

Har en 3gx liggende ja, bare send meg en pm så ordner vi det.

Comment

Working...