Announcement

Collapse
No announcement yet.

Selge Esky Belt CPX og kjøpe Trex 450 Pro med 3GX??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selge Esky Belt CPX og kjøpe Trex 450 Pro med 3GX??

    Er litt i tenke boksen om eg skal selge mine Esky Belt CPX helikopter og kjøpe meg Trex450 Pro med 3GX i stedenfor. Men eg vet ikke om det vil passe på min spektrum. Derfor spurte eg selger om det gjør det og fikk dette til svar:

    "Hei, helikopteret er nytt i 2012 og har aldri vært i bakken ukontrollert.
    Micro mottakerne jeg snakker om er DSM X og brukes som "antenner" da 3GX uniten har innebygget S-bus for futaba og mottager som kan linkes opp mot JR /spektrum via DSM X recieverne.
    Jeg har selv aldri brukt JR eller spektrum, så jeg har S bus mottaker til futaba.
    Det er et par sprekker i canopyen etter å ha blitt tatt av og på noen ganger, men dette er en svakhet på TREX, så det er liten vits i å kjøpe nytt."

    Noen som er for og imot? det med å selge Esky og kjøpe Trex?

    Får eg det Trex til å snakke i lag med Spektrumen min? Har og en mottaker eg kan putte inni den... en AR6210
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

  • #2
    Det høres ut som en god ide! Jeg har en T-Rex 450 Pro DFC med 3GX som er mitt første "store" helikopter. Og selv om 3GX er litt knotete å sette opp flyr det bra, fra en nybegynners ståsted! Det er herlig å lette det opp fra bakken og at det hovrer dønn stabilt

    3GX kan brukes med 2 Spektrum satelitt mottakere eller vanlig mottaker.

    Noen kan kanskje svare på tilkobling med 6-kanals mottaker, kan man bruke y-ledning for tilkobling av strøm fra 3GX? I mitt første oppsett var 7 kanaler i bruk inkludert strøm fra 3GX til mottaker, men det burde gå å løse dette med 6-kanals mottaker også?
    Jørn L. S.
    T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
    Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

    Comment


    • #3
      Nå har eg handla så Gleder meg
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

      Comment


      • #4
        Det kommer til å bli bra
        Jørn L. S.
        T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
        Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

        Comment

        Working...
        X