Announcement

Collapse
No announcement yet.

Art tech falcon beginner 400 size Noen som har fløyet det?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Art tech falcon beginner 400 size Noen som har fløyet det?

    Hei jeg er relativt nybegynner med helikopter. Fløyet Blade Msr og 120. Jeg har lyst på større helikopter.

    Teknikmagasinet som selger helikopteret beskriver det like stabilt som et kontraroterende. Det høres jo litt rart ut siden det er et CP 6 ch helikopter?
    Jeg ønsker å trene hovering og trene på retningsorientering.

    Synspunkter settes stor pris på!

    Morten
    Rotorhue

  • #2
    Er ganske ny jeg og! Blitt anbefalt dette av de fleste her inne! Dette er en 8 kanals radio som du kommer LANGT med, bare radioen hos smallsize koster 3600 og heliet 3000 her får du det for 4465 tror jeg! Jeg skal bestille dette om ikke lenge Blade 300 X BNF med DX8 sender - Head RC
    Goblin 500 Ikon
    Blade 230S
    Spektrum DX7

    Comment


    • #3
      Du kjøper ikke HiFi der de selger brødristere! Du kjøper heller ikke helis der de selger alt fra ledlykter til mopeder til sex-leketøy for bestemor. Med andre ord, IKKE kjøp heli på Teknikkmagasinet!


      Hva er budsjettet ditt? Har du radio fra før? Dx6i/dx7s eller noe slikt? Regner med du har en spektrum-radio siden du alt flyr msr!

      Jeg ville kjøpt noe kvalitetsgreier når jeg først skal oppgradere. Sannsynligheten er vell stor for at du kan å fly litt da, siden du har disse mikroheliene? Du kan feks gå for en Blade 450X eller en Trex 450 eller noe sånt heller.

      Comment


      • #4