Unconfigured Ad

Collapse

Maiden med Trex 450 i dag!! Og med Eskyen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjellovel
    • Jan 2013
    • 739

Maiden med Trex 450 i dag!! Og med Eskyen

Tok mot til meg i dag å prøvde med Trex 450 utendørs, etter å trent innendørs med Blade MSR og Blade 120sr i lengre tid. Det gikk jo tildels meget bra.... Men det er noe som skjer i "toppen" når du ser helikopteret fram i fra... Da koblet den litt ut, men helikopteret var meget stabilt og enkelt å hente inn igjen....

Hadde selvsagt trenings understell på, og etter anvisning av Spliff så var armene på understellet kuttet. Så nå er de ca 10cm ut i fra skiene på helikopteret.

Var på batteri nr 2 når eg var på veg til å avslutte, men siden det var så morro og det gikk så bra, så skulle eg nett ha en siste tur.... Og da gikk det jo selvfølgelig dritt... Sprekte blader og bøyd main shaft. (deler er bestillt) men du verden så morro!!!

Hadde og Esky Belt Cpx ute og det gikk sikkelig dritt!! For et vanskelig helikopter å fly med!! Har måttet bestille ny ramme osv..

Så til alle som vurdere Trex 450... Løp og kjøp!!!

OG TUSEN TAKK FOR ALL HJELP SPLIFF!!!
    Last edited by kjellovel; 24-03-13, 22:15.
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4
  • Bergen80
    • Jan 2013
    • 498

Konge synd jeg ikke var der, men vi hadde tilgang på en gymsal ( i Øystese der jeg er i fra) og jeg har flydd noen timer i dag med familien, Vanvittig morro!. Kult at du er ute med 450'en endelig. 2-5 april har jeg fri fra barn så om været er bra så må vi ha oss en ettermiddag på stend.
    spLiff er kjempegrei!
    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

Comment

• kjellovel
      • Jan 2013
      • 739

Tusen takk!! Eg flydde i tunet her... Og 450en er reparert!! Så eg er klar for mer morro..
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Bergen80
        • Jan 2013
        • 498

Ah, kanskje tirsdag Om du har tid
        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

Comment

• kjellovel
          • Jan 2013
          • 739

Kan ta det med i arbeidsbilen... Skal til Askhamn på jobb... så kan kanskje kjøre innom Stend...
          Kjell Ove

Comment

• Bergen80
            • Jan 2013
            • 498

Gi en lyd på mobil da

Comment

• kjellovel
              • Jan 2013
              • 739

Will do
              Kjell Ove

Comment

Working...