Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valgets kvaler..........

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takk for svar da bestiller jeg DSM X !

    Originally posted by bjornal View Post
    Dersom du skal bestillle DX7 eller DX8 så vil du ha DSM X satelitt. Den gir deg kort fortalt en mer stabil radiolink mellom sender og mottaker (kan komme med utfyllende svar hvis du må ha det, bare si fra, men gidder ikke nå).
    Tor Erik W

    Comment


    • #17
      Vet ikke helt, men liker Trex bare, hatt en 250 for lenge siden. Lurer på Trex 550 Super Combo............

      Originally posted by rfauske View Post
      Hei,

      Har du forresten vurdert andre ting enn T-rex ? Har jo for eks Compass Atom 500 som du får for ca. 5500,- inkl alt (også beastx) utenom mottager CompassModel Atom 500 Flybarless 3D CF Super Combo w/ MicroBeast 3-Axis Gyro Sys - BUY NOW@RC711.com]CompassModel Atom 500 Flybarless 3D CF Super Combo w/ MicroBeast 3-Axis Gyro Sys - BUY NOW@RC711.com[/url] ferdig som flybarless så en slipper å konvertere fra FB til FBL og en får muligens den gyroen som en har lyst på fra starten av.

      Kan nevne at Atom heliet har ekstremt enkelt design og lite deler så veldig lett å jobbe med, og en kan strekke det til 550 størrelse senere om en ønsker dette. Selv hadde jeg i hvertfall vurdert dette over Trex 500E om jeg skulle hatt meg heli med 425mm blader.
      Tor Erik W

      Comment

      Working...
      X