Announcement

Collapse
No announcement yet.

nybegynner helikopter til ca 5000?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nybegynner helikopter til ca 5000?

    Har nå fløyet en god del med Blade 120 og mestrer d ganske bra.. vil nå ha et større, må ha sender å full pakke..

    Finnes d noen brukte greie helikopter der ute tro?

  • #2
    brukt får du sykt mye for denne summen, vi si helt opptil 600.

    vær obs på at 120SR ikke flyr i nærheten likt som ett CP heli, så helst ikke kjøp 600

    kjøp deg en mcpx BL, når du mestrer den handler du en 450/500 f.eks. jeg liker 500 over 450.

    Comment


    • #3
      Cp Heli?
      Align T-rex 500 elektro heli - FINN.no mobil

      Comment


      • #4
        Collective Pitch. Altså at du justerer vridning på bladene når du flyr
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Kom gjerne med linker på Heli dere kan anbefale..

          Comment


          • #6
            Trex 450 V2 Fjernstyrt helikopter - FINN.no mobil er dette noe?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jtk View Post
              Kom gjerne med linker på Heli dere kan anbefale..
              Dette er bare helikopteret men en grei pris,2500 kjempefine til å bygge om til Scala helikopter.
              Trex 600esp FlyBar ( Det er mulig de over vill anbefale Fly bar less , alle har det nå )


              RCMarked.no / Trex 600E

              Comment


              • #8
                Flybar less?

                Comment


                • #9

                  Alle nye helicopter leveres med Gyro som stabiliserer i 3 Retninger
                  i steden for den gamle med FlyBar Paddlestang, på mitt nivå merker jeg ikke så mye forskjell.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Pistepirkko View Post

                    Alle nye helicopter leveres med Gyro som stabiliserer i 3 Retninger
                    i steden for den gamle med FlyBar Paddlestang, på mitt nivå merker jeg ikke så mye forskjell.
                    Men en på mitt nivå merker sikkert forskjellen

                    Comment


                    • #11
                      som nevnt, kjøp deg en Blade MCPX2 som du får dreisen på først.
                      SÅ kjøper du deg en feit 600+ med FBL og sånt
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        Tror ikke det men alt som selges fra butikk nå er Flybar Less, du får følge litt med på linken Under kommer stadig noen tilbud.

                        RCMarked.no / Helikopter



                        Ta xilian sitt råd 600 er litt skummelt å starte med
                        Last edited by Pistepirkko; 12-09-13, 21:19.

                        Comment


                        • #13
                          Vil ikke kjøpe mindre enn jeg har da bruker jeg 3000 mere i deler

                          Comment


                          • #14
                            ok. Dropp 450. Kjør 600'ish og FBL. Bra heli
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #15
                              Nå har ikke jeg kjørt noe stort CP heli, strever fremdeles med å få mitt til og hovre. Men jo større, jo flere og dyrere deler.....ergo, summen kommer fort opp i 3000 i deler. Hva skal du gjøre den dagen trangen til og invertere kommer? Igjen, jo større og tyngre, jo hardere blir smellen!
                              Jeg angrer på at jeg ikke begynte med Sr120 eller i beste fall mcpx, ut ifra hva jeg hører er Mcpx BL en veeldig god håndfull og håndtere i forhold til mcpx! Men fordelen er at den tåler en trøkk, delene er billige og jeg vil tro at når du (vi ) føler deg trygg på det og freier og håndtere invertering og enkel 3D. Da vil jeg tro du har MYE større glede av en 450, 500, 600 eller større på en helt annen måte .....for vil du noensinne føle deg trygg på og avansere flygingen hvis du starter med et stort helikopter?

                              For tro meg, i dette tilfelle så er det ikke størrelsen som teller, Mcpx BL er en hissigpropp av dimensjoner og du kan bruke det "nesten" over alt......innendørs er ikke å anbefale.....heh....

                              Comment

                              Working...
                              X