Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-Rex 450L DOMINATOR 3S Super Combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align T-Rex 450L DOMINATOR 3S Super Combo

    Hei. Er det noen i Haugesund Vindafjord området eventuelt lengre borte som kan hjelpe meg med flybarlessopplegget til dette helikopteret:


    Align T-Rex 450L DOMINATOR 3S Combo

    bruker den nye JR 14ch


    er ganske nybegynner innen heli, og har aldri vert borti dette flybarless opplegget. KJØRER GLADLI LANGT OG BETALER GJERNE GODT FOR Å FÅ HJELP TIL /LÆRE DETTE

    Håper det er noen som vil hjelpe meg

    Paul G Strand
    Ølen

  • #2
    Hiver meg på denne. Har best samme settet bare 6s. Hvorfor valgte du 3s og ikke 6s. Jeg er nybegynner og kan ikke svare deg på det du spurte om, men jeg har forstått at 3gx støtter mange forskjellige mottakere. Også spektrum som jeg hadde tenkt å bruke.
    Har du erfaring med bygging? Få høre hvordan det går. Dette blir mitt første og jeg gleder meg voldsomt!! Må vente ca 60 dager før jeg får det..
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

    Comment


    • #3
      Originally posted by Premium2006 View Post
      Hiver meg på denne. Har best samme settet bare 6s. Hvorfor valgte du 3s og ikke 6s. Jeg er nybegynner og kan ikke svare deg på det du spurte om, men jeg har forstått at 3gx støtter mange forskjellige mottakere. Også spektrum som jeg hadde tenkt å bruke.
      Har du erfaring med bygging? Få høre hvordan det går. Dette blir mitt første og jeg gleder meg voldsomt!! Må vente ca 60 dager før jeg får det..
      Jeg lurer også på hva hensikten med å velge 3s kontra 6s er. Om en har mange 3s batterier kan jeg skjønne det.
      Hva annet? For mye power? Det kan man justere med utslag og headspeed.
      ?
      T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

      Comment


      • #4
        Er egentlig 6s batteri noe dyrere enn 3s? Det kunne også være et argument..?
        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

        Comment


        • #5
          6s koster minimalt mer enn 3s. Noe dyrere siden det er mer jobb å lage men ikke så mye.
          Rasmus Fauske
          TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
          http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

          Comment


          • #6
            Når sant skal siest så var det svigers`n som hadde kjøppt dette heliet ;-=, men jeg forsto heller ingenting av dette flybarlessopplegget. men nå har han fått hjelp, å heliet funker kjempebra og han kjøppte 3s pga han hadde liggende en hel del av disse batteriene fra før, og har heller ikke lader til 6 s.

            men takk for svar folkens

            Comment

            Working...
            X