Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har flydd i ca 1 time med helikopteret. Den mottakerboksen skal lyse grønt for at man skal fly og min står bare å blinker så jeg får ikke flydd. Det kom gradvis først var d bare å ta av å på strømmen noen ganger så kom den og noen ganger flydde den av seg selv. Men nå blinker den bare.
Blinker rødt/grønt betyr at du ikke har radio kontakt. Sjekk om krystallet sitter ordentlig evt har du kræsjet noen ganger så kan det være på tide å få tak i et nytt.
Blinker grønt når den kalibrerer om den fortsetter med det så er jeg blank....
sjekk at gass trimmen står i bunn. gjør den ikke det vil den ikke kalibrere seg. nå er det vel heller ingen hemmelighet at disse 4-1 boksene er noe søppel, i tillegg til at prisen er rå. sjekk trimmen, sjekk/bytt krystallsett(disse er billige), ellers så er neste steg muligens bytte av elektronikk boksen da...........
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment