Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har vært plaget av at settskruene som er skrudde inn i halerotor hub'en har knukket?? (To tynne, men lange unbrako skruer). Og hva årsaken er? Min har knukket to ganger, og begge gangene har halerotorbladet sust forbi meg... Begynner å bli ganske lei av det tulle nå..
Har hørt om dette ja, og årsaken er antagelig at du strammer nylock-mutteren som holder bladholderen for hardt. Denne skal bare skrus inn akkurat til at den stopper og ikke strammes noe utover dette. Strammer du mer skaper du unødig belastning på set-skruen.
Var forsiktig når eg monterte det for andre gang, men den knakk alikevel. Lurer på om det kan vere at eg har stramma bolten som helt halerotorbladet for stramt, slik at blada ikkje fekk "slyngt" seg ut, og det var vibrasjonar som gjorde at den knakk. Kan det vere ein årsak???
Hmm...da er det ikke godt å si hva som kan være årsaken, men det kan jo muligens være noe i det du nevner om vibrasjoner.
Jeg pleier å ha halerotorbladene nesten helt løse. Bare ørlite som skal til for å bevege på de i holderen.
Ellers så kan du jo sjekke at du ikke har fått kast i halerotorakslingen din fra første gang bolten røyk, og at det er vibrasjoner fra dette som var årsaken gang nummer to.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment