Unconfigured Ad

Collapse

Walkera Dragonfly v2 #4 vs Esky Honeybee

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RAN
    • Jun 2005
    • 3

Walkera Dragonfly v2 #4 vs Esky Honeybee

Hei er det noen som har erfaring med noen av disse to. Jeg vurderer å kjøpe Dragonfly d dette er meget billig 999.- i norge.
    Gidder ikke bruke mye peng på heli enda , for se om det er noe for meg.
    Med Dragonfly får jeg med Simulator osv.
    Er simulatoren ok?
    Er dette et ok heli?
    Hva med Esky må være et RTF?
    Vurderer å kjøpe på Rc- Expert. com eller www.mamut.com/elhelikopter, noen erfaring med disse levrandørene.
    Er jo sef nybegynner da
    mvh Roy
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Du får FMS som allikevel kan hentes gratis på nettet og kabel får du får en billig penge på eBay.
    Veldig enkel sim men man lærer stikkebevegelser. Last i så fall ned TRex modellen fra f.eks. Trextuning.com som er litt mer realistisk enn noen av std modellene.
    Kjenner ikke Dragonfly men det har vært rapportert en del dårlig, bla noe tannhjul i halen om den du tenker på har det.
    Begge er billigste sort og man får hva man betaler for.
    Har selv en Twister som er samme sak som Esky som jeg har mye moro med men det er jo selvsagt ingen voldsom kvalitetsmaskin.

Har kjøpt fra RCexpert og de er helt ok men sjekk hva du får for de putter gjerne simple saker i pakkene. Nå skal det godt gjøres med en Esky som vel kommer ferdig fra fabrikk. Batteriene de legger til kan være tvilsomme. Fikk 2 derfra som ikke duger til å fly T-Rexen men det er en tyngre modell.

Du kan laste ned FMS idag, bare gjør et søk på nettet så finner du programvaren. Du kan styre med tastaturet.

Comment

• Bonito
      • Sep 2004
      • 265

Hei, jeg har ikke selv en Dragonfly 4. Men jeg har et Dragonfly 22A fra Walkera. Jeg sier bare løp så langt vek du bare klare. Dvs helikopteret er stort sett ok. Måtte bytte litt deler fra annen produsent for å få det greit. Elektronikken er sindsyk dårlig. Har til nå byttet ut servoene, nå står mottaker og regulator for tur. Min mening er at det er for dårlig kvalitet. Greit at det er billig, men bra er det ikke!!!

E-Sky skal være greit, men jeg har ikke personlig erfaring E-Sky kun med Walkera.

Det er nå min mening!

Mvh
      Simon B. Nielsen
      Damn these things are hard to fly!

Comment

• RAN
        • Jun 2005
        • 3

Hva skal en satse på da, må være billig!!+ deler.
        Virker som Dragonfly er helt håpløst, håper neon til har erfaringer??
        mvh Roy

Comment

• ThomasB
          • Aug 2004
          • 1305

sjekk ut zap på www.mosshobby.no
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Eller porøv å plukke opp et billig brukt på rcmarked eller tilsvarende som du får demonstrert at virker så kan du teste.
            Last også ned FMS så får du en ide om hva du går til.

Comment

• RAN
              • Jun 2005
              • 3

Noen som har prød JABO??
              Zap er tøff, men blir i det dyreste laget for meg...max 2000

Comment

• ThomasB
                • Aug 2004
                • 1305

kjøp ett brukt ett på rc marked da. er mitt beste tips da hvis du kun skal bruke 2 lapper.
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

Comment

• Bonito
                  • Sep 2004
                  • 265

Etter det jeg har hørt og lest på diverse forum rundt i verden, så skal du holde deg langt vekke fra hobbyjapan2000.

Se på www.runryder.com og www.rcgroups.com osv....

Mvh
                  Simon B. Nielsen
                  Damn these things are hard to fly!

Comment

• Tintin
                    • Jan 2005
                    • 4631

Jeg har handlet derfra et par ganger og det var helt uproblematisk. God service og fikk det jeg bestilte, men som alltid fra Østen må man dobbeltsjekke 3 ganger at man virkelig bestiller det man vil ha. Bestiller man 3 navnløse servoer så får man som regel noe som er bånn i bøtta. Bestiller du en Futuba GY-401 så får du nok som regel det..

Comment

Working...