Announcement

Collapse
No announcement yet.

zoom400/trex 450XL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zoom400/trex 450XL

    hei igjen la oss si at dere hadde hatt masse penger hva hadde dere kjøpt?? zoomen400 eller trex450XL??? (skal ha elektrisk)

    går det HS-81 servoer i Trex-en?? har tre stykker som jeg kunne tenke meg å bruke.
    hvilken gyro burde jeg bruke??
    hvilken fartsregulator??
    hvilken servo til halen?? Hitec HS-50??

    Gi gjerne en link til det dere vil at jeg skal kjøpe og gjerne pris!!!

    Jeg har mottaker, sender og massevis av batterier + de tre servone.
    skriv hvis jeg mangler no!!
    Flyr du opp kommer du alltid ned!!

  • #2
    selg de 81 servoene, eller kjøp ett fly å sette de i. microheli har ikke plass til de. jeg ville uansett kjøpt er T-Rex 450 XL, men ikke ccpm utgaven. bruk F.eks HS55 servoer, og en HS50 på halen. av ESc, tja, en cc35 med governor er jo veldig ok. Av gyro er helt klart Futaba GY401. eller ett bra alternativ er GY240.... de ligger i en klasse for seg innen gyro teknologi.
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Hva er ccpm og hvorfor ikke med den??
      ok da går jeg får de servoene men vet noen her om man kan bruke en Futaba conquest FP-T6NLK til heli???
      Flyr du opp kommer du alltid ned!!

      Comment


      • #4
        (MFN) ModellflyNytt.no

        Tror du må skaffe deg en annen radio hvis du skal fly helikopter..

        Comment


        • #5
          du trenger en radio med helikopter program. type hitec eclipse 7, optic 6, futaba 9c, evt 8up(forgjengeren til 9c), jr x8310, evt 9X. Hitecenen er greie radioer til en billig penge, futaba 9c og JR 9X er gode radioer som brukes av mange, dvs lett å få hjelp, men de er en investering,bl.a pga at de koster det dobbelte av en hitec radio.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment

          Working...
          X