Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Når man har hatt motoren på raptoren sin ute, demontert forgasseren, og renset, er det en god idé å huske å ha loctite på mutteren som holder fast throttle-armen. Tror jeg netopp brukte opp ett av mine ni liv, og ukens dose flaks. Og ja: Jeg fant igjen mutteren, etter å ha kravlet som en soldat under piggtråd for å få kvælt motorbeistet.
Hm. STOOOOOR farlig, men det visste du jo. bra det gikk bra med DEG. er værre med det, enn med ett helikopter som går i bakken, for det kan man jo bare bytte deler på.
Uhell rammer selv den mest sikkerhets-fikserte.
Skjit i hardwaren og ta vare på folket!
Helt motsatt: Ta vare på hardwaren og hardwaren tar vare på deg. Har altid funka for meg i bil sammenheng. altså: berg bilen og folket blir berga helt av seg selv.
P.s. Slike store kremvispere er jaggu ikke spøk når noe går på tverke, chop chop chop, noen som har tenkt over hvorfor de kalles choppere?
P.s.2: Mista engang kula på trottelarmen på ett fly. Ti minutter på fullgass var ikke morsomt. Locktite er deffinitivt tingen ja.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment