Unconfigured Ad

Collapse

dagsrapport.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • murius
    • Dec 2005
    • 113

dagsrapport.

Var tidlig ute idag for å fly litt med raptoren.. kaldt som f...
    men men. litt startproblemer, så fyra den ganske greit.
    En ting jeg har lært i dag er:

* ikke fest treningsunderstell med bare strips.. dette ryker i kulda eller løsner..
    hadde ikke med strikker så jeg tror jeg festet understellet 5 ganger.. ganske irriterende. Når det i tilegg er kaldt så gjør det ikke det noe bedre.
    * kjøp en skikkelig bensinpumpe med en gang. Vinduspylermotor på torshov.. Jeg har en liten sak som sikkert er bare dritten,min løsnet fra drev inni huset sitt, frem med lim å greier i felten. Ikke morsomt i det hele tatt. Fortsatt kaldt som f...

Ellers gikk flyginga greit.. bortsett fra at understellet skaper vibrasjoner når man flyr lavt..
    Mistet kontroll en gang.. Da la raptoren seg litt over på siden. Carbonbladene slo nedi asfalten.. ikke en ripe.. men nesten alvorlig..
    Kom litt for høyt under hovring.. side in.. litt panikk.. overkompensasjon.. litt slopp stick.. down we go! hehe, men gikk bra.

Endte med å fly fire tanker.. så løsnet understellet igjen.. da var det nok..
    Nå forventer jeg pluss 5 i romjula.. da skal det bli masse flying...
    Men vanskelig synes jeg. klarer å holde den i lufta, men bruker litt stort areal under hovring.. men trening gjør mester..(håper jeg)
    3 raptor 50 os50h
    2 tz 50 os50h
    4 elktro 3d twister cp2
    trainer cessna 52 firetakt
    ++
    ++
  • Isak
    • Apr 2004
    • 680

Bra kjempa Kjenner meg igjen i det du sier, utrolig hvor det går å fly i kulda når en er fersk og ivrig. Slike fornøyelse er sjelden vare når en er litt vant (heldigvis) Lærekurven er utrolig bratt den første tiden slik at en flyr uansett vær og nesten vind.

Lykke til videre.
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

Comment

Working...