Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal være "i vater" ved nøytral stikke. Dvs i samme plan som flybar armene og begge i plan med hverandre og swash. Det er disse som "styrer" gir du dem pitch så får du rare bevegelser på heliet når du bruker cyclic.
Tusen takk du sitter klar med svar du.
Har eit problem med eit lipo bateri som eg berre får inn 600map men bateriet er på 1500map , når eg har lada det å skal fyka med det så klarer detikkje å lete helien før det er flatt .
Volten er 12,4 når eg måler det etter bruk. Bruker ein Swalow lader det ander bateriet som eg har som virker ca i 5-6min kuttrer etter kading med melding om att det ikkje er kontakt med bateriet.
T-rex 450 V2
X-Cell Gass
Twister cp2
JR 9X2
E-Flite Ultimate FX 3D
Yak 2,16
CNC :Fers heimelagd i MDF ,Mach3 , Deskpoto, Solidworks
LiPo cellene er ikke like flinke til å dele på ladestrømmen som andre typer batterier. Ved ikke å bruke balanserer kan en celle bli dårligere og dårligere fordi den ikke blir nok oppladet i forhold til de andre cellene. Ved bruk av balanserer vil du få bedre kapasitet og levetid på batteriene dine.
NB: batteripakkene må ha uttak for balanserer...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment