Unconfigured Ad

Collapse

E-helikopter, hva anbafales??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rypert
    • Jan 2005
    • 6

E-helikopter, hva anbafales??

Jeg sitter på vinter øvelse og skal være en stund på evenes, må derfor ha ett lite liketøy her oppe å tenke på ett lite helikopter.

Har sett litt på Honey Bee CP2 fra elefun men det er finnes jo så mangt der ut.
    Er det noen som har erfaringer fra disse og noen gode tips til hvilket jeg bør gå for???

/Kristian
    /Rypert
  • galmania
    • Jul 2005
    • 604

Hva med walkera 36? Koster med børsteløst oppsett bare noen hundrelapper mer enn cp2, 22e osv, men har beltedrift på halemotor, bedre utstyr, er større osv. Ligner mye mer på t-rex enn de andre. Mer stabilt
    Geir Amund Lindberget

Comment

• ThomasB
      • Aug 2004
      • 1305

skal du ha billigløsning, gå for Twister CP v2, følger med 2 lipo batterier, carbon blader og lipo lader i settet. tror jeg så den i lokal sjappa i går. www.martinsen-hobby.no, ellers er det jo tonnevis av andre steder som har det regner jeg med.
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Walkera har litt frynsete rykte når det gjelder elektronikk. Det er ganske avgjørende hva dette får koste. Esky CP er vel omtrent det billigste men kontakt Nakshop. De skal ha fått inn Esky Cool til en bra pris, kanskje har de/får de Esky King også. En komplett Rex kommer på et sted rundt 5 eller mer avhengig av hvilken modell/utstyr (Det ligger noen på rcmarked fra 5-9 lapper)

Comment

• sjaa
          • Feb 2006
          • 601

Esky CP2 har billige deler, og flyr fint etter noen småfikser. Har hatt dette siden oktober og har hatt mye moro med det. Men det er sikkert mange andre gode alternativer også. Et annet pluss er at både brapris.no og elefun.no fører delelager til denne og begge sender meget kjapt etter mine erfaringer.
          Mvh
          JoE
          Agder Modellflyklubb

Comment

Working...