Jeg har en del pent brukte smådeler til nevnte helier som jeg ikke kommer til å bruke igjen og tenkte at hvis det var noen her som hadde bruk for noen forbruksdeler for å få Rex budsjettet til å rekke til så kan de få dem. Jeg får ikke lagt ut noe bilde idag men det jeg har er følgende:
Til XL CDE:
1/2 ramme - høyre side
HB2009 - CCPM Servo frame
HB4006 - CCPM elevator control arm + del 80,81,83,84 i manualen
HB5008 - T-type control lever - 2 stk
HB2005 - Frame fixing bolt
Til en 450 X:
Swash
Rotor hode
tailcase
1 bladholder
flybar control lever 1 par
mixing lever 1 par
washout base
flybar seesaw holder 2 stk
1 sett haleservoholdere
pitch slider og arm til denne
pitch arm og elevator control arm
Dette er i utgangspunktet kun plastdelene, dvs ingen skruer, skiver eller lagere, men er man i beita for en skrue eller 3 som man har vridd av hodet på så har jeg nok kanskje noe slikt også til overs.
Jeg kommer ikke til å behovsprøve eller be om ligningsattest men håper at dette primært kan gå til den yngre garde der det kanskje behøves mest
Det er greier som har blitt til overs etter oppgraderinger/kræsj så det er brukt men ikke utslitt eller ødelagt på noen måte.
Til XL CDE:
1/2 ramme - høyre side
HB2009 - CCPM Servo frame
HB4006 - CCPM elevator control arm + del 80,81,83,84 i manualen
HB5008 - T-type control lever - 2 stk
Til en 450 X:
Swash
Rotor hode
tailcase
1 bladholder
flybar control lever 1 par
mixing lever 1 par
washout base
flybar seesaw holder 2 stk
1 sett haleservoholdere
pitch slider og arm til denne
pitch arm og elevator control arm
Dette er i utgangspunktet kun plastdelene, dvs ingen skruer, skiver eller lagere, men er man i beita for en skrue eller 3 som man har vridd av hodet på så har jeg nok kanskje noe slikt også til overs.
Jeg kommer ikke til å behovsprøve eller be om ligningsattest men håper at dette primært kan gå til den yngre garde der det kanskje behøves mest

Det er greier som har blitt til overs etter oppgraderinger/kræsj så det er brukt men ikke utslitt eller ødelagt på noen måte.
Comment