Unconfigured Ad

Collapse

throttel stikka

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rodoet
    • Jun 2005
    • 50

throttel stikka

et lite spørsmål her... har kjøpt meg en raptor 50 som jeg driver å setter opp
    ble noe usikker da jeg stilte inn min futaba 9z på heli som fly type..
    Når jeg drar i throttel stikka så går rudder servoen også samtidig som pitch servoen. pitch servoen er jo greit den går, men var ikke klar over rudder servo skulle vær mixet inn der... er dette tilfelle eller noe mix tull på min radio

mvh ole
  • ThomasB
    • Aug 2004
    • 1305

skru av all mix mot halen. i gamle dager brukte vi rev mix, denne brukes ikke lenger mot moderne gyroer.
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

Comment

• jarle
      • Feb 2005
      • 341

Futaba har vanligvis REVO mix aktivert i standard oppsettet, hvis du skal bruke HH gyro må du bare finne mixen og sette den til 0 eller inhibit.

Jarle
      It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

Comment

• Guest

#4 Unapproved
        Alt avhenger av, som de to foran meg sier, hvilken gyro du skal bruke. Skal du bruke en HH gyro, f.eks. Futaba GY401, så skal REV MIX (aner ikke hva futaba kaller det, er heldigvis mange år siden jeg solgte min 9Z) slåes av.

Dersom du skal bruke en gyro uten heading hold, eller du ikke vil bruke heading hold modus, så skal haleservoen også bevege seg noe når du endrer throttle.

Comment

• rodoet
          • Jun 2005
          • 50

takk for svar..
          see see er litt mere med da.. bruker futaba 401 gyro så da er det bare å lete på radioen etter rev mixen....

Comment

Working...