Announcement

Collapse
No announcement yet.

servo og div

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • servo og div

    Får litt over ett år siden kjøpte jeg meg raptor 50 og dette har jeg fortsatt har aldri kommet så langt at jeg har prøvd det på grunn av mangel på servoer og kontroll og giro. Har nå fått takk på en JR 9x og der følger det med 4stk DS-811 servoer kan disse brukes. og motaker er R-900S er denne grei? trenger giro også og da har jeg vel egentlig tenkt litt på den derre 401 vis jeg kan bruke den? trengs det noe mer???? Er det noen fra Østfold her inne?
    Big Boyz, Big Toyz

    Subaru Impreza landmax2
    Mad Force
    Nitro tracker
    Raptor 50
    JR 9x

  • #2
    Det er vel folk som bruker 811, men jeg tror de kan bli litt for svak og derfor slites fort. Men du kan helt sikkert begynne med dem og så bytter du når du har råd eller lyst til noen kraftigere.

    Jeg begynte med 539 og de fungerte helt greit.

    R-900S er helt super. Ingen grunn til å skifte denne.

    401 gyro er helt topp. Folk klager over denne når de har kommet på et relativt høyt nivå at den ikke klarer å holde halen. Kjøp den sammen med Futaba 9254 servoen. Da har du et oppsett som vil fungere lenge.

    Etterhvert vil det kanskje være greit å ha en governor. Dersom du ikke er helt nybegynner og aldri har flydd før ville jeg kanskje satt på noen Carbon-blader. Jeg prøvde å avbalansere tre-bladene. Men dette viste seg å være en umulighet !!!

    Men få noen til å hjelpe deg i starten. Det er både lærerikt og veldig hyggelig.
    - Erik -

    ------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

    Futaba 18MZ

    Comment


    • #3
      Er fra indre Enfold jeg...........les Eidsberg.

      Venter på ny Raptor Titan, flyr Twister CP2 og G3 simulator så lenge
      Tor Erik W

      Comment


      • #4
        ok hvor i eidsberg da?

        jeg er helt nybeggyner med heli. governor? hva gjør den? RevLock er det det samme hva er forskjelen og hva brukes dem til?
        jr 9x kan man bruke den på flysimulatorer?
        Last edited by Harley; 24-05-06, 14:48.
        Big Boyz, Big Toyz

        Subaru Impreza landmax2
        Mad Force
        Nitro tracker
        Raptor 50
        JR 9x

        Comment

        Working...
        X