Announcement

Collapse
No announcement yet.

HoneyBee CP2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmmm

    Det skjener/stikker av gårde uansett om det er ute eller inne. Tror heliet trenger en fin-tuning samt en pilot med mere erfaring. Skulle nok startet med en Lama V3, blir jo mest "leking" uansett, mulig det blir ett bytte. Flyr også Trike/mikro når jeg får sjansen, går jo noen kroner på det også.

    Comment


    • #17
      Hvis du ikke har flydd mye før er nok dette litt av årsaken vil jeg tro, men det kan også være små justeringer som skal til. Disse kontraroterende sakene er stødige som fjell i sammenligning med CP2 og kan anbefales for å lære seg de mest grunnleggende stikkebevegelsene. En CP2 vil heller aldri kunne stå særlig stille i lufta noe lenge uten justeringer, i motsetning til kontraroterende heli.
      Simulator er heller ikke å forakte
      -=-Trondheim Mfk-=-
      * Raptor 50 Titan (SE)
      * T-Rex 450SE
      * E-Sky CP2 (Solgt)
      * Vortex
      * E-Starter
      * Slow Stick
      * Spektrum DX7

      No helicopters were harmed in the creation of this post

      Comment


      • #18
        Takker for alle svar.

        Da får vi se om det ikke alt for lenge blir ett heli med kontra roterende rotorer. Blade CX2 ser jo rimelig pent ut. Får titte litt rundt, lese litt meninger/erfaringer og se hva som dukker opp.

        Comment


        • #19
          Spesialkabel trengs...

          Originally posted by sjaa
          Det ser ut som at det har kommet interfacekabel for å bruke E-sky sendere til simulator. På elefun ligger det under reservedeler --> esky, langt nede på siden. Jeg har ikke sjekket noe rundt hvilke radioer de passer til, men det burde være en smal sak å finne ut av..

          Direkte link til USB versjonen
          Denne kabelen kan ikke benyttes på 6CH radioen som benyttes av CP2, men kun av 4CH radioen til FP utgaven. Radioen mikser styringen av de tre servoene før de overføres til mottakeren, men simulatoren krever at disse kanalene mottas hver for seg.
          Se info: http://www.milehighwings.com/usb_cables.htm og http://www.milehighwings.com/pic_cables.htm

          -=* Magne Tufte Bøyum *=-
          Heli Noob - Venter på pakke med mitt første heli som blir en CP2...
          -=* Magne Tufte Bøyum *=-
          ESky Honey Bee CP2
          Spinmaster Air Hogs Havoc Heli

          Comment

          Working...
          X