hvila slags plugger kjører dere på har raptor med tt motor, hva er og anbefale? kommer til og kjøre på jero tror jeg, hva er det og anbefale av nitro/olje blanding
Unconfigured Ad
Collapse
plugger????
Collapse
X
-
Kjører selv med både Os nr8 og enya 3 uten å merke noen forskjell i levetid (eller ytelse for den grunn). Begge typene varer `utrolig` lenge - kanskje en til to plugger på en sessong (80 liter fuel kanskje) Har da lagt litt i å justere motoren skikkelig. Kjempegode plugger i allefall.Runar Isaksen
risaksen@bluezone.noComment
-
Originally posted by IsakKjører selv med både Os nr8 og enya 3 uten å merke noen forskjell i levetid (eller ytelse for den grunn). Begge typene varer `utrolig` lenge - kanskje en til to plugger på en sessong (80 liter fuel kanskje) Har da lagt litt i å justere motoren skikkelig. Kjempegode plugger i allefall.Originally posted by Jon-ArneDet hørtes litt mye ut med 10 timer, ihvertfall i et helikopter. Ikke bruk samme plugg i mer enn 10 timer ihvertfall.
På en raptor 50 med hypermotor får en 4,5 dl fuel på en tank og flyr ca 10 minutt.
80 liter / 0,45 liter pr tank = 177,8 tanker.
177,8 tanker * 10 minutt = 1777,8 minutt
1777,8 minutt / 60 = 29,6 timer
Så du synest ikke det hørtes mye ut med 30 timer på en plugg da Jon-ArneDo not feed the internet troll.Comment
-
Skulle selfølgelig sitte en å rekne med kalkis på dett å da
jaja, så kanskje vi ikke har helt gode tall på bordet alle sammen her. Skulle jo selfølelig målt med millimeter hvor mye fuel jeg bruker samt fått en god kompiss til å målt med stoppeklokke hvor lenge jeg flyr slik at alle desimaler blir rett. Men hvis jeg sier 2 til tre plugger da og 60-70 liter fuel så begynner vi kanskje å komme til enghet. Kan vi da slutte å spikke denne flisa som vi er så flinke til her på mfn ? Er det så vanvittig viktig ? En plugg varer leenge hvis du har justert motoren din rett. Å levetid på plugg varierer fra plugg til plugg og motor til motor til fuel til fuel til utetemp til dritt og lort til så sinnsykt mange variabler.Last edited by Isak; 14-06-06, 14:36.Runar Isaksen
risaksen@bluezone.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment