Announcement

Collapse
No announcement yet.

walkera dragonfly 4 (spørsmål)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • walkera dragonfly 4 (spørsmål)

    hei!

    i dag fekk eg mit heli og har hat heli før.
    og så gjek eg øve til bil men vil og ha eit heli.
    men her er noen spørsmål:

    1.korleis treke man dei san at dei går på linja?

    2. noen tips til flyging?

    men eg har jo hat eit sant fra før av og i denne var det adeledes lyd som var stilere og var mykje bere. venter på at batte skal bli fredig.

    taker for svar!

  • #2
    Originally posted by walkera 36#
    hei!

    i dag fekk eg mit heli og har hat heli før.
    og så gjek eg øve til bil men vil og ha eit heli.
    men her er noen spørsmål:

    1.korleis treke man dei san at dei går på linja?

    2. noen tips til flyging?

    men eg har jo hat eit sant fra før av og i denne var det adeledes lyd som var stilere og var mykje bere. venter på at batte skal bli fredig.

    taker for svar!

    Hei

    1. Hvis det er tracking du lurer på, så kan du merke leading edge/forkant av rotorbladene med farget teip. F.eks en rød og sort e.l.
    Så må du hovre i øyehøyde, eller få hjelp av noen til å se horisontalt på rotorbladene under hovring og se hvilket blad som går høyt/lavt (rød/sort)
    Deretter må du justere angrepsvinkelen på f.eks. det bladet som går høyt ved og korte inn linken. ikke skru mer enn en runde av gangen på linken. skal ofte lite til.

    2.Tips.. nei.. fly mye.
    Geir Bjelkarøy

    http://www.phoenix-rc.org

    "Når små menn kaster lange skygger, blir det snart mørkt"

    Comment


    • #3
      Midlertidig stenging av tråd

      Hei

      Leser litt rundt i det meste her på helidelen, og prøver i den forbindelse å rydde, sortere og skape orden for oss alle.
      I denne tråden har det blitt mye "off topic" og det ønsker vi å rette opp i. Jeg/vi stenger tråden midlertidig, og den åpnes igjen når den fremstår som ryddig.

      I stedet for at jeg/vi skal sitte å sende PM til alle som blir berørt, synes jeg det er greit å varsle på denne måten om at en del innlegg vil bli slettet. Andre innlegg vil igjen omplasseres/flyttes der det evt er mulig.

      Håper på forståelse for dette, og benytter samtidig anledningen til å minne alle på viktigheten av konkretisering i tittelfelt, samt god vurderingsevne i forhold til hvor og når man poster!

      Oppdatering:

      Da er tråden ryddet, men etter en kort konferering med de andre i MFN velger vi å la tråden forbli stengt, da walkera 36# har fått svar på innlegget allerede i første "reply"

      Mvh
      Last edited by Holger; 11-10-06, 10:57.
      Anders Bruneberg
      Raufoss

      Comment

      Working...
      X