Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynnertips.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynnertips.

    Heisann godtfolk!

    Jeg har nettopp begynnt med heli, og begynner å mestre tail-in sånn noelunde. Har nå tenkt å prøve meg på nose-in IRL. Det jeg lurte på er om det kan være smart å lakkere canopyen i 2 forskjellige farger. Feks. rød på den ene siden og blå på den andre for å ha bedre referanser til stikkebevegelsene. Eller vil ikke dette hjelpe noe?


    PS: Har du andre elementære tips til oss nybegynnere så kom med dem

  • #2
    Hei!

    Har faktisk vært inne på tanken selv....men jeg tror at når man kommer langt nok unna så vil nok de fleste farger fortone seg som mørke....og ihvertfall de to fargene! Men som sagt...jeg har tenkt tanken selv, og kommer nok til å gjøre det også!
    Anders Bruneberg
    Raufoss

    Comment


    • #3
      Hei

      Tanken er god den, men har du på de merkene som følger med så holder det i lange baner!! Du stirrer jo ikke på canopyen heller. Prøv å få et helhetsutrykk av "objektet", jeg pleier å se på skidsa... fungerer for meg!

      Lykke til!!
      Med Vennligst Hilsen
      Sondre Aabø
      www.aircam.no

      Comment


      • #4
        til dere som starter nye tråder. kan dere ta en titt på tidligere tråder å lese litt der, er masse tråder der slikt blir nevnt opp i mente. kanskje lære seg å bruke søk funksjonen på øverste linje er noe?
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment

        Working...
        X