Unconfigured Ad

Collapse

Hitec 6 Optic vs andre sendere

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Bonus_
    • Mar 2005
    • 96

Hitec 6 Optic vs andre sendere

Hallo,

jeg skal kjøpe meg et T-Rex 450 (enten XL eller SE) Heli. Vurderer å kjøpe selve heliet nytt, men elektronikk/sender og annet vurderer jeg å kjøpe brukt.

Men, Elefun.no selger en pakke med Hitec Optic 6 sender (pluss en del andre ting). Hvordan er denne senderen med tanke på å gå over til et større helikopter etter hvert ?

Kan det anbefales å heller kjøpe en brukt sender (eventuelt med utstyr) ala Futaba 9C serie eller JR 9x serie ?

_Bonus_
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Om du senere skal ha et fuel heli med governor og gyrojustering fra radioen så vil du trenge 7 kanaler.
    En pent brukt 7-10 kanalers er nok ikke noe dumt valg om du har videre planer.

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Hvis du har råd så ville jeg gått for 9c eller 9x2.
      Har Hitec eclipse pr. i dag men kommer til å oppgradere pga. for lite kanaler + en del andre ting.
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Strutsen
        • Feb 2006
        • 129

Sjekk rc marked..

Sjekk rcmarked nå, topp heliradio til salgs Selger min jr10x...
        Da har du nok av kanaler
        Ville også gått for flere en 7 kanaler, går fort tom
        Mvh
        Hasse Andre.

hasse1979@online.no

Alle kræsj har en logisk forklaring........

Comment

• ThomasB
          • Aug 2004
          • 1305

10x var en grom radio i mange år. er en grunn til at helipiloter har oppgradert til enten 14MZ eller f.eks en 9xII, da 9xII faktisk er lettere i bruk, og minst like god som 10x, pluss at den er billigere ny enn en brukt 10x er.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

Comment

Working...