Unconfigured Ad

Collapse

Dragonfly 4 + hovring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • datanissen
    • Jul 2006
    • 42

Dragonfly 4 + hovring

Hei!

Jeg har nå trent, trent og trent, men føler det er vanskelig å kontrollere mitt Dragonfly 4. Når jeg forsøker å hovre, så går det enten fram/tilbake eller høyre/venstre...skal det være slik? Heli'et kan umulig være raskt nok til å respondere...!?

De fleste gir meg vel tipset: -"Tren mer og mer og mer...". Sikkert sant, men jeg blir usikker når ikke ting fungerer etter 2 uker med trening samtidig som jeg ikke har noen proffe/ex-amatører å spørre fysisk her i omegn.

/Andreas
  • Strutsen
    • Feb 2006
    • 129

litt hjelp

hei..
    Er ikke noen reser på heli sevl jeg, men det jeg gjorde feil, var at jeg korrigrte for sent/langsomt...
    for å heliet stabilt, så må du korrigere rask, for så å gå tilbake til 0... små raske bevegelser...

Å det skal også sies at et slik heli ikke er så stabilt... nesten kun til innendørs bruk..

Stå på videre lykke til...
    Mvh
    Hasse Andre.

hasse1979@online.no

Alle kræsj har en logisk forklaring........

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

ert enig med strutsen der. jeg også oppdaget at jeg hele tiden ble på etterskudd. et eksempel. når heliet går mot høyre så koriger forsiktig men ikke for mye på stikka. og slipp opp så fort du ser heliet stopper ellers begynner det å gå mot venstre. nesten så du må slippe stikka før du har rettet det helt opp. også var det litt mye utslag på min dragonfly. du kan prøve å flytte linkene litt lengre inn på servohornene.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

Working...