Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-Sky HoneyBee kjøpt - så får vi se :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-Sky HoneyBee kjøpt - så får vi se :)

    Da har jeg kjøpt et HoneyBee FP, fløyet én gang...det gikk jo greit, men ikke til de store høyder

    Her er litt bilder og skriverier: http://hvattum.net/index.php/2006/08...rc-helicopter/

  • #2
    ganske imponerende at du klarte og holde den så lenge oppe ved første flytur.. så tøff i trynet har ikke jeg blitt enda :-p hehe. men får vente på litt deler til mitt heli så skal jeg få det i lufta igjen. gleder meg lykke til vidre
    Magne 20 År
    www.airfreaks.no

    JR PCM 9XII Synth

    Raptor 50 V2
    Trex 450XL
    Walkera 22E *solgt*

    Comment


    • #3
      me eg er redd at alle de exstra bladene er unytigge. eg knuste heliet nedi bakken her om dagen og heile understellet knakk men bladene var bare å brette ut igjen.
      Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
      -T-rex 450 HDE
      -E-sky honey bee fp(pulverisert)
      Status: Skulelei

      Comment


      • #4
        bare vent bladne kneker nok ettervert

        Comment


        • #5
          Bladene har nok fått seg noen hakk allerede ja, men jeg tror nok også at tannhjul og halebom er i fare for å måtte byttes ut etter hvert

          Akkurat nå sliter jeg litt med å få den til å hovre skikkelig, den sklir jo pent til venstre og halen holdes ikke helt i ro så det er mye kompansering som skal til. Problemet er at jeg har litt lite plass. Får nok ta den med ut og prøve meg på en vindstille ettermiddag.

          Comment


          • #6
            ta den med ut også vil du se at den er mye stabilere hvis du tar den opp over 50cm høyde. fordi du da kommer bort fra turbulensen som hovedrotoren gir mot bakken. lykke til videre
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Hovring...

              Hei!

              Nå skal vi heller ikke legge under en stol at disse små "elektrofillene" ikke er spesielt lett å hovre med (les: stå DØNN stille).
              Har selv et DragonFly 4 med FP og det vingler litt hit og dit...Vind er det ikke noe som helst glad i

              /Andreas

              Comment


              • #8
                Hover

                Yes...så går det fremover! Video av første hover lagt ut:
                http://hvattum.net/index.php/2006/08...rc-helicopter/

                Comment


                • #9
                  jeg er veldig redd for og løfte mitt heli høy nok. men ser nok ut til at jeg bare må ta fatt og løfte det til litt høyere høyder. må vel bare ikke vere redd for og bruke heliet. bare få det opp i lufta for og unngå den turbulensen. da blir det vel fort litt stødigere også. reservedelene koster jo ikke alverdens heller. er vel litt knall og fall man bare må regne med.
                  Last edited by dj_maz; 31-08-06, 21:42.
                  Magne 20 År
                  www.airfreaks.no

                  JR PCM 9XII Synth

                  Raptor 50 V2
                  Trex 450XL
                  Walkera 22E *solgt*

                  Comment


                  • #10
                    Har du komt deg ut enda? mye gyøere da.....
                    Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
                    -T-rex 450 HDE
                    -E-sky honey bee fp(pulverisert)
                    Status: Skulelei

                    Comment


                    • #11
                      Det har vært litt for mye vind, men nå har jeg tatt av training gear - video ligger på siden min. Det går bedre og bedre så planen er en tur ut

                      Comment

                      Working...
                      X