Unconfigured Ad

Collapse

wakera 36

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

ja der bør det vel ikke være noen tvil tror jeg. gi beskjed der du kjøpte det så får du sikkert en ny.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• Tom Erik
      • Feb 2004
      • 1601

Du har sannsynligvis hatt vibrasjoner grunnet en skjev aksling. Kan være produksjonsfeil eller som oftest ett resultat av at du har krasjet. Tviler på at du får noe på garantien, men det er verdt ett forsøk. Ta ett søk på google etter pitch and headspeed, så får du mange gode svar! Først lese, så fly!
      Tom Erik Smedal
      www.artistic3D.net
      www.photopia.no

Comment

• sveis
        • Aug 2006
        • 14

fikk ny motor på garantien,, jeg såg at det var litt kast i tannhjulet på motoren da jeg pakket det ut,,, har vært ute å prøvd meg i dag .mye mindre støy. men synes det vingler litt hit og dit , er det innstillinger , eller mye mer trening,,, når jeg hovrer , så må jeg korrigere hele tiden,,,

Comment

• walkera 36#
          • Apr 2006
          • 429

trening. kan ikke bar hive det opp i hover heler vist du aldri har flyd før øvelse gjør mester

Comment

• dj_maz
            • Aug 2006
            • 295

her er noen greie linker

Magne 20 År
            www.airfreaks.no

JR PCM 9XII Synth

Raptor 50 V2
            Trex 450XL
            Walkera 22E *solgt*

Comment

• galmania
              • Jul 2005
              • 604

Selvfølgelig må du korrigere hele tiden, det står jo ikke i hover av seg selv Det gjør ikke engang lama kopteret mitt :P
              Geir Amund Lindberget

Comment

• sveis
                • Aug 2006
                • 14

og her er et spørsmål til ,,minst,,, da jeg var klar ti l å fly så skjedde noe merkeligt,,, ga jo gass litt etter hvert, men undret litt over at motoren økte turtall hele tiden,men ville ikke lette,,, men så,,, svosj,, for det 2.3meter rett opp. på et sek.. vræl,, tenkte jeg ,og slo ned på gassen,,ga på litt da der nærmet seg bakken,, og satte det ned,, forstod ikke helt hva som skjedde,
                men har skrudd litt på head speed og pitch knottene i dag for å se hvordan dei virker,,, så langt så føler jeg at dei ikke har noe nytte, bortsett fra å skremme bruker.. hvis det var derfor det raste til himmels,,,

Comment

Working...