Unconfigured Ad

Collapse

blad cp,honey bee cp og twister cp?hva er ulikt?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mEhE
    • Aug 2006
    • 88

blad cp,honey bee cp og twister cp?hva er ulikt?

passer de fleste delene om hverandre på twister cp v2,hony bee cp og blade cp?
    hva er egentlig ulikt utenom canopy`en?
  • sveis
    • Aug 2006
    • 14

hei , jeg bruker rotorblader til hony bee,, på min twister,, går bra det vist

Comment

• olle
      • May 2002
      • 708

Det er bare EN fabrikk i China som produserer delene til disse modellene. Grunnen til at ikke alle heter det samme, er at de forskjellige distributørene bestiller såkallt OEM ordrer. Dvs at de bestiller så stort antal at fabrikken skreddersyr modellen etter ønske, også når det gjelder hva modellen skal hete og hvordan innpakningen skal se ut. Fabrikken tilbyr et utvalg av deler og utstyr, og så er det opp tilkjøper hvordan deres modell skal settes opp.
      Derfor er mesteparten av delene helt like, men utstyrsmessig kan det variere en del alt etter ønske fra distributør.

olle

Comment

• _Bonus_
        • Mar 2005
        • 96

Min erfaring er at Twister deler i flere tilfeller er dyrere enn E-Sky Honey Bee delene...

_Bonus_

Comment

• mEhE
          • Aug 2006
          • 88

Originally posted by olle
          Det er bare EN fabrikk i China som produserer delene til disse modellene. Grunnen til at ikke alle heter det samme, er at de forskjellige distributørene bestiller såkallt OEM ordrer. Dvs at de bestiller så stort antal at fabrikken skreddersyr modellen etter ønske, også når det gjelder hva modellen skal hete og hvordan innpakningen skal se ut. Fabrikken tilbyr et utvalg av deler og utstyr, og så er det opp tilkjøper hvordan deres modell skal settes opp.
          Derfor er mesteparten av delene helt like, men utstyrsmessig kan det variere en del alt etter ønske fra distributør.

olle
          takker men tenkte mer på hvilke deler som er ulike? er rammene like men bare forskjellige motorer servoer osv? mens rotorhode og blader e.l er likt ?

Comment

Working...