Announcement

Collapse
No announcement yet.

Venom Night Ranger 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Venom Night Ranger 3D

    Heisann..
    Er veldig ny i dette her, har handlet meg en Blade CX som jeg helst flyr inne med.. Jeg har lyst på et litt mer "aggresivt" helikopter ..Jeg har skikket litt rundt, er det noen som har noe erfaring med Venom night ranger 3d? vurdere litt den opp mot blade cp eller cp pro.. noen som har noen anbefalninger??

    ellers.. hvos stor er forskjellen fra å fly el helikopter til bensin drevet???

  • #2
    Det venom helikoptere skal vist vere det same som walkera 22E. Vist det ikke det er rett, så rett meg plis...

    Comment


    • #3
      Når det gjelder fuel heli er Forskjellen tilnærmet formidabel med tanke på hva du flyr i dag. Disse små "myggene" ala det du flyr er ømfintlige i forhold til vind....det fordi de er små og lette samt har liten rotordiameter.
      Ett fuel heli veier rundt 3-3,5 kg dvs ca 8-9ganger så tungt som ditt samt at rotordiameter er bortimot 3 ganger så stor(ca 130 cm på en 30 maskin og oppover til bortimot 150 cm på de største komersielle 90 maskiner)
      Så blir det jo en vurdering kostnadsmessig samt behov og hvor man ønsker å fly.

      Til slutt vil jeg si at disse små heliene egentlig ikke egner som nybegynner helier.....igrunn noe villedende markedsføring der! Ok, de er billige, en langt fra enkle å fly....og dele kostnaden kan fort bli høy!
      Dette er vel og merke min personlige mening!!
      Last edited by Holger; 23-09-06, 06:28.
      Anders Bruneberg
      Raufoss

      Comment


      • #4
        okai.. takker for svar..
        menne fuel i forhold til disse småheliene, er funksjonene på stikka osv like..
        er det flere funksjoner og mer avansert å fly fuel helikoptrene???
        vurderer mellom å handle meg enten et kvikkere lite el helikopter, eller prøve meg direkte på fuel.. hvor mye vedlikehold er det på disse maskinene??

        hilsen nybegynner...

        Comment


        • #5
          Originally posted by walkera 36#
          Det venom helikoptere skal vist vere det same som walkera 22E. Vist det ikke det er rett, så rett meg plis...
          okai.. har du noe erfaring med walkeraen da..??
          det jeg har lagt merke til av minus med venom er at reservedelene er en hel del dyrere enn til den bladen jeg har nå...

          litt info og film av venom'n her..
          404 Page Not Found

          Comment


          • #6
            Har efaring med walkera ja. walkera 22e fin du på Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken og deler i tileg. Elektroniken på dise er ikkje av beste kvalitet.

            Comment

            Working...
            X