Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kjøpte meg et sett SAB blader til Titanen for litt siden og støtte på et problem. Jeg bruker bladstøtte og liker ikke å plukke av bladene hver gang men SAB bladene kan kun vris inn en vei i holderne. Om jeg forsøker å vri dem inn "baklengs" som det ene bladet må så butter bladet i bladholderbolten.
Noen som har støtt på dette og kløst det på annen måte enn å skru av bladene ?
Har en R50v2 med SAB blader; meg bekjent er det ingen forskjell mellom v2 og Titan som skal tilsi de problemene du nevner; jeg har ingen problemer med å brette begge bladene bakover på min R50v2 for transport/lagring.
Hei Tintin... monterte akkurat mine carbonblader nå .. har akkurat samme problem..er det ikke ein feil vare? rart d og men.. har du funnet ut noen løsning.. litt dumt å sage bort..
Nei ikke funnet løsning og har ikke lyst å slipe bort. SABene er litt "firkanta" i roten noe som skaper det nevnte problem og det ser ikke ut som noen feil i støpen.. MAH bladene på Rexen er runde i roten. Tenkte se om kanskje Rexen har lengre holdere og dermed plass. I så fall for Raptoren tilbake MAH bladene selvom jeg gjerne vil ha dem på Rexen da der er mer enn 10g lettere per blad.
Samme problem her, det er snakk om en halv millimeter som bladet tar borti bolten til bladholderen. Det er bare å file/skjære bort litt av gjørnet på bladet, som sakt (ca en halv millimeter)
hmm.. det er nok ikke vanskeligere enn så .. men skjønner ikke at det skal være slik.. Det er jo universalblad da.. men det skal nå passe fordi.. men må nok gå for samme løsning.. :P
flyr litt rundt.. ca 50 meter unna... ikke roll eller slikt..
Da er vel kanskje det greit å ha prøvd litt av på forhånd.. Stall-turn er jo også greit å trene litt på slik i starten.
Selv har jeg til tider misbrukt simulatoren hehe
DET sparer deg for mye tull (og utgifter)!
Har ikke fått flydd så mye at det gjør noe. Dreiv på kanne nr. 2 (Før problemene åpenbarte seg på min brukte maskin..... ) om jeg ikke husker helt feil og jeg har loopet, rollet og tatt noen flipper fremover og bakover uten at jeg følte det som veldig kritisk. Hvis du har stikkebevegelsene inne så er det ikke noe i veien for å ta en halv flipp og hovre litt opp ned.
Godt med høyde tror jeg er viktigst, i tillegg til at du selvfølgelig ikke gjør ting du ikke aner hvordan du skal gjøre eller komme deg ut av...
(Det minner meg på at jeg MÅ få kastet meg rundt og fikset hjulvispa!! Huff! Kan ikke ha slikt stående å samle støv!)
Jeg ser noen rundt om hardnakket påstår at en må kunne alt av hovring og flybaklengs hit og dit før en i det hele tatt begynner å leke med tanken om 3D flyging. Det er sikkert riktig for noen men for min del så føler jeg at jeg lærer minst like mye og like fort av å presse strikken litt og utfordre meg selv, dessuten er jeg at det utålmodige slaget... Min erfaring er at en ofte lærer ting like godt om en lærer litt her og litt der i stede for å følge en helt klar progresjon.
Nervene kan forøvrig legges igjen et eller annet sted i nærheten av fuelpumpa... Med skjelvne fingre er det ikke så veldig lett å gjøre nye ting...
Husk, det er bare en ting
PS: Sørg for at maskina er satt opp riktig mtp. utslag og kurver så du ikke kommer å skal rolle å så er det så vidt du får det til å rulle rundt...
Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
jepp.. var på stripa alene.. så det gikk bra.. prøvde meg på opp ned flyving.. sto stille i lufta.. gikk bra.. men så løsnet eksospotta.. klarte å lande før det skjedde noe.. så var jeg nettopp på biltema og kjøpte sånn universalpakning.. var ikke beregnet på eksos sa de.. men er det farlig å bruke den? smelter el.l ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment